יו”ר ועד שכונת עליה, סלע מדמון התפטר מהוועד ובמקומו תמונה סגניתו ליו”ר

“עכשיו כשאני מתחיל ב”ה לימודיים והזמן שלי יהיה מועט מהרגיל ראיתי לנכון למען הועד שימשיך להיות חזק להעביר תפקידי כיושב ראש לעו”ד מיטל קוממי הסגנית”, כתב סלע מדמון לחברי הוועד.

סלע מדמון. היו”ר

“אין לי ספק שהיא ראויה לתפקיד הזה למען השכונה עם הרבה מוטיבציה ורצון לעבוד למען השכונה במסירות נפש אמיתית ולכן אני החלטתי בלב שלם למען התקדמות העשייה שלנו וההצלחה כוועד חזק ומאוחד, שאת מחצית השנייה במשמרת שלנו מיטל תמשיך כיושבת ראש הוועד וכמובן אנחנו איתה וניתן לה את כל הגיבוי. אני אמשיך כחבר ועד כי בכל זאת לתת ולעשות למען הציבור זה בנפשי.
בראש ובראשונה אני רוצה להודות לבורא עולם שנתן לי את הזכות לשרת את הציבור בנאמנות יסייע לנו בכל.

שנה וחצי של עבודה קשה ומאתגרת, עם תוצאות אדירות ומספקות, שנה וחצי של עשייה מבורכת עם שיתוף פעולה יוצא דופן עם העירייה וכמובן התושבים. אני מודה שהעבודה היא לא קלה ולכן אסור לנו להפסיק להמשיך לפעול כוועד חזק, לכן אני רוצה להודות לחברי הועד על העשייה המשותפת שנעשתה בשכונה בשנה וחצי שלנו ביחד כגון .
*דשא סיננטי בבית לזרוס וחידוש המגרש. *הפסקת משחקי כדור רגל לא חוקי בשבת המוקדמות במגרש הפועל עליה. * גינת הכלבים בחורשה *שלטים חדשים .* מתקן נינג’ה ליד סבינו .* הוספת פסי אטה בכל השכונה .* בית מדרש לצעירי השכונה. *פעילויות ואירועים למען התושבים בחגים וכו’ .* הגדלת אבטחה בשכונה .* ליווי התנגדות לפתיחת המעברים בשכונה .* קשר צמוד עם במחלקת הגינון והניקיון השכונה רצוף .* עזרה אישית לתושבים .*הוספת עמודי בטיחות בשכונה .* שיפוץ מועדון המבוגרים. ועוד הרבה דברים ב”ה .

“אני מאחל הצלחה לעו”ד מיטל קוממי יושבת ראש וסגנה האחד והיחיד תומר גולסה וכמובן לחברי הועד היקרים אשר דוד לגבי טוויל בהצלחה !!
“בהזדמנות זו חשוב לי להודות למר ראש העיר רפי סער, סגן ראש העיר דני הרוש, מעיין עוזרת ראש העיר ועוד הרבה טובים בעירייה על השיתוף פעולה עם הועד בכל מצב.

וכמובן באופן אישי לידידי עו”ד וסגן ראש העיר איתן צנעני על העבודה המשותפת שבזכותו הרבה דברים נעשים בשכונה נמשיך ביחד לפעול למען’ התושבים והכי חשוב מודה לתושבי השכונה משפחה אחת גדולה ומיוחדת משפחת עליה תודה”.

תגובות