הכירו את מסיים קורס צוללן, סמל ת’ מאזור השרון

קורס צוללן שהגיע לסיומו לאחר הכשרה של שנה וחודשיים, הינו מהייחודיים והיוקרתיים בצה״ל, אליו מתמיינים מאות מועמדים מידי שנה. הקורס מכשיר את לוחמי החוד בשייטת הצוללות של זרוע הים ומתחלק לשני שלבים, בסיסי וייעודי. הכשרתם שמה דגש על פיתוח חוסן מנטלי ופיזי, חשיבה יצירתית, ערכיות ותפעול מערכות לחימה מתקדמות ומורכבות ביותר.

מבין המסיימים נמצא גם סמל ת’, בן 20 מאזור השרון סיים בהצלחה את קורס צוללן 123. ת’ למד בתיכון באזור מגוריו והרחיב פיזיקה, תנ”ך ותושב”ע. הוא התנדב בתנועת מספר שנים ואף עשה לפני גיוסו שנה בישיבת הסדר בה התנדב ותרם רבות לקהילה. בזמנו הפנוי אוהב ת’ לצאת עם חברים, לטייל בטבע ולשחק כדורסל. ת’ מספר על קורס צוללן כי ” האנשים הם הסיבה הכי גדולה שאני בחרתי להמשיך ולעשות את המסלול  יש אווירה מדהימה והמון עשייה מבצעית. הרגשה ענקית של תרומה”. ת’ מספר כי אחד הקשיים שחווה בקורס היה “בעיקר הקטע של הריחוק מהבית ולפעמים זה קשה. אבל לומדים לאורך הזמן להתמודד עם זה ולהכיל את זה, וגם יש לך את החברים בקורס. אנחנו קורס מאוד מגובש וקרוב.

הפכנו להיות משפחה אחת גדולה”. ת’ מספר על ההפלגה הראשונה שלו בצוללת,” בהפלגה הראשונה יש בעיקר לחץ וריגוש מסוים. חוויה ממש טובה, הרגשתי שנותנים לי מקום לבוא לידי ביטוי וללמוד. נחשפתי לעשייה המבצעית ולאופן שבו אנחנו שומרים על ביטחון המדינה. אין חוויה שנייה לה בצבא”. ת’ מסכם ואומר כי לקראת שירותו הצבאי הוא מצפה  להתחבר להרבה אנשים ולהרגיש חלק מהצוות ומהאנשים במחלקה ובצוללת, לחוות שירות משמעותי ומבצעי. ובעיקר לחוות את החוויות שאני שומע מהמפקדים ובמור”קים בעצמי, להיות חלק מהותי מהשייטת.”

סמל ת’, אתה הגאווה שלנו, יישר כוח והמון הצלחה בהמשך!

תגובות