מהם 4 המשחקים המוכרים ביותר של נינטנדו?

חברת המשחקים נינטנדו היא אימפריה שלא מפסיקה להפתיע ולרגש במשחקים קלאסיים אהובים אשר כבשו גיימרים בכל הגילאים ברחבי העולם לצד משחקים חדשים וייחודיים.
הכותרים הקלאסיים שלה בכיכובם של גיבורים אגדיים אף הם זוכים בהרפתקאות מרעננות ויוצאות דופן וכדאי תמיד להתעדכן באתר, בניוזלטרים, ברשתות החברתיות כדי לא לפספס בשורות מרעישות והשקות שוות של כותרים חדשים או גרסאות מחודשות לוותיקים והאהובים.
בכל מקרה, לפניכם הכרות קצרה עם ארבעת הגדולים של נינטנדו המוכרים בשוק שפשוט אי אפשר להפעיל בלעדיהם את הקונסולה. מסופר מריו דרך פוקימון ועד זלדה וקירבי. שלא תגידו שלא הכרתם…

סופר מריו – האחים האהובים בעולם


סדרת סופר מריו צברה מעריצים ברחבי תבל ובצדק. מדובר בדמויות שאי אפשר שלא לאהוב. סופר מריו ברוס נחשב ללהיט הגדול של נינטנדו עד היום ומריו הפך לשם דבר כבר שהגיח במשחק דונקי קונג בשנת 1981 ומאז הכל היסטוריה.
מריו קיבל את הכבוד המגיע לו במשחקים משלו ולואיג’י אף הוא הפך לגיבור בכותרים רבים.
מריו החליף מגוון רחב של עיסוקים במשחקים השונים משרברב דרך רופא ואפילו אמן לחימה ושחק כדורגל. תמיד עם השפם המוכר והכובע שהפכו לסמני ההיכר שלו. האחים מככבים במשחקים משלל סוגים, כך שכל שצריך זה רק לבחור את סגנון המשחק המועדף עליכם מפאזלים דרך מרוצים ועד אתגרים והרפתקאות – הצלה של הנסיכה פיץ’ ועוד גיבורי משנה ודמויות אורח שמלווים אותם במעלליהם בכותרים השונים.  

זלדה – להציל מכוחות הרשע


האגדה של זלדה היא כותר אהוב נוסף מבית היוצר של נינטנדו מאז 1986 בכיכובו של לינקץ האגדה המבוססת על עידן ימי הביניים והיא מתפתח עם הזמן באמצעות הטכנולוגיה, הפיצ’רים השונים והסיפורים הייחודיים בדמות האביר לינק שעליו לשחרר את זלדה והשחקנים בוחרים איך להתקדם במשחקים כולל הליכה באזורים שונים ומוסיקת הנושא של זלדה כבר הפכה אף היא למוסיקת רקע מוכרת שמכניסה מיד לאווירה.
העלילות רוויות אקשן , התמודדות ודרישה עם פתרון יצירתי של חידות מורכבות והרבה הרפתקאות ויש גם מהדורות חדשות וכל זה בסדר שאינו ליניארי. אגב, מריו ולינק נוצרו שניהם על ידי Shigeru Miyamoto, שעיצב גם את האחים מריו וגם את האגדה של זלדה.

פוקימון – הצלחה מסחררת


פוקימון היא מפלצת כיס ויש לה עולם שלם מסקרן ומרתק משלה, כשהדמות המפורסמת ביותר ביקום שלה היא ככל הנראה פיקאצ’ו הקטן והצהוב.
התופעה התרבותית החלה את דרכה במשחק משנת 1996 שהיה לגמבוי ונוצרה סביבה היסטריה. ומאז הכל היסטוריה, פוקימון מאתגרת את השחקנים ומאפשרת לכם להפוך למאמני פוקימון במשחקים עצמאיים או משותפים חברתיים. בין המשחקים האהובים והאחרונים בסדרה אפשר לאזכר את Pokémon Scarlet ו-Pokémon Violet, שמשלבים גרפיקה ייחודית ומרגשת עוצמתית בין נופים עוצרי נשימה של הרים, מדבריות, נהרות ויש גם פוקימון מהדור החדש בשם טיטאנים. התחושה היא עתידנית והמסע מרגש ויכניס אתכם לריגוש מתמשך בכל פעם שהפוקימונים יופיעו על גבי המסך שלכם. כמובן שלכותר יש גם מרצנדייז רבים מבובות ועד פריטי אופנה למעריצים המושבעים חובבי פוקימון.  

קירבי – היצור המתוק שכובש את הלב


בין משחקי נינטנדו מככב גם קירבי, יצור ורוד מתוק, שמציע לכם כניסה לעולם תלת ממדי ססגוני ומלהיב עם אויבים מאתגרים. קירבי יכול לשאוב חפצים שונים שעוזרים לו לבצע מטמורפוזה ולשנות למעשה צורה ובאמצעות כוחות מיוחדים בהתאם למוצר שהוא שאב לפיו. עובדה מעניינת מהשטח היא שקירבי  נקרא על שמו של ג’ון קירבי, עורך הדין האמריקאי שהגן על נינטנדו בתיק זכויות יוצרים ב-1984. 

תגובות