טורניר כדורגל לזכר עמית מזרחיל ז”ל, שנפטר בגיל 10 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן

טורניר כדורגל לזכר עמית מזרחיל ז”ל, שנפטר בגיל 10 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן, התקיים בסוף השבוע בכפר סבא

בשבת האחרונה התקיים זו הפעם השנייה טורניר “עמיתי כפר סבא” – על שמו של עמית מזרחיל ז”ל, ששיחק כדורגל בקבוצת הפועל כפר סבא ונפטר לפני כשנתיים כשהוא בן 10 בלבד, לאחר מאבק במחלת הסרטן.
עמית ז”ל היה תלמיד בבית הספר דבורה עומר בכפר סבא ונפטר כשבועיים לאחר יום הולדתו ה-10, לאחר שנאבק במשך חצי שנה במחלת הסרטן. לפני כשבוע התקיים אירוע לזכרו בבית הספר בו למד, כאשר בין היתר הוקדם במקום ספסל חברות לזכרו.

בטורניר המיוחד, שנערך במגרשי האימונים של מחלקת הנוער של הפועל כפר סבא, לעיני מאות צופים, השתתפו קבוצות טרום א’ של ארבעת מועדוני הכדורגל בעיר: הפועל כפר סבא, מכבי כפר סבא, בית”ר כפר סבא ועלייה כפר סבא. לאחר משחקי הקבוצות, נערך משחק ראווה של נבחרת המאמנים של ישראל נגד נבחרת המאמנים של הפועל כפר סבא שניצחו 0:1. בסיום הטורניר קיבל כל שחקן מדליית השתתפות, כמו גם חוברת קומיקס מיוחדת שיצאה לאור מסיפורים וציורים שעמית מזרחיל עצמו יצר.

בעלי הפועל כפר סבא, עידן שום, סיפר על החיבור בין המועדון למשפחתו של עמית: “יש מעט מאוד אירועים שמכווצים את הבטן ואני חייב להגיד שהבטן שלי מכווצת מהאירוע הזה. מבחינתנו, אירועים כאלה חשובים יותר מכל שער. אני רוצה להגיד תודה גדולה למשפחת מזרחיל, הם מלווים אותנו ואנחנו מלווים אותם. אני בטוח שרוחו של עמית נמצאת פה למעלה והוא מרגיש הוא שייך לכל הדברים שקרו פה”.

 

 

באירוע נכחו גם נציגי עיריית כפר סבא, בהם מ”מ ראש העיר דני הרוש, מנהל רשות הספורט שאול מיטלברג, וכן סגן ראש העיר אורן כהן שאמר: “זו השנה השנייה שעמית מסתכל עלינו שם מלמעלה ומתרגש ממה שהוא רואה. עמית אהב מאוד לנצח אבל היופי הוא שכל מי שיושב פה ושיחק היום ניצח. כל הכבוד לכם שאתם שותפים”.

 

“בתוך תוכו, עמית היה גיבור על בלבוש של ילד, בעצם כמו כל אחד ואחד מכם”, אמר באירוע דודו של עמית, אלעד. “זמן קצר לאחר אותו משחק ליגה רשמי ראשון, עמית אובחן במחלה, הוא לקח את כל התכונות שלו ממגרש הכדורגל למאבק בסוג אחר לגמרי: הוא לא הפסיק להילחם, גם כשהיה ממש קשה. הוא גם המשיך את אהבת הכדורגל שלו ממש עד לרגע האחרון. גם כשהגוף כבר התחיל לבגוד בו ורגל ימין, הרגל החזקה שלו, כמעט ולא תפקדה, הוא עדיין המשיך לשחק ובעט ברגל שמאל. אפילו בכדורגל ב-XBOX, בפיפ”א, הוא המשיך לשחק עם היד החלשה שלו. כזה היה עמית – הוא ידע למצוא בתוכו את הכוחות להתגבר על הקשיים, קטנים כגדולים, ואם יש משהו אחד שנשמח שתיקחו אתכם מהיום הזה הוא שכל אחד מכם יידע לשאוב את כוחות העל שלו מבפנים ובכל פעם שיש לו קושי, ייזכר בעמית ובדרך שהוא ידע להפוך לגיבור על דווקא ברגעים הכי מאתגרים וקשים בחייו”.

תגובות

תגובות