חברת מועצת העיר עדי פרינלינג אנקורי הייתה חלק משופטות באליפות החדשנות 2023 של יוניסטרים

חברת מועצת העיר עדי פרינלינג אנקורי הייתה חלק משופטות באליפות החדשנות 2023 של יוניסטרים בבנייני האומה בירושלים שהתקיימה יום ד’ בה השתתפו כל קבוצות יוניסטרים המשתתפות בתכניות החד שנתיות, מכל המגזרים ומכל רחבי הארץ ויתחרו על תואר אלופי החדשנות של יוניסטרים,

עמותת ‘יוניסטרים’, המכשירה ליזמות עסקית ולהשתלבות בהייטק של אלפי בני ובנות נוער מהפריפריה הגיאוגרפית והחברתית, ומכלל המגזרים, במטרה להעניק להם הזדמנות אמיתית ושווה להצליח בחיים.

עדי פרלינג אנקורי, חברת מועצת העיר הוד השרון פגשה קבוצת נערות יזמיות מכפר סבא שהמציאו כפתור המונע הטרדה מינית באוטובוסים.

וכבר בימים אלו פועלת לקדם את הסטראט אפ הזה לחוק בכנסת, לאחר שהקימה את הפרויקט “מישהי ערה ” בהוד השרון ” עם שותפות מדובר ב-12 קבוצות וואטספ שבהן חברות כ-2500 נערות ונשים, שנועדה לתת תמיכה לנערות ונשים שצריכות ליווי אחרי שעות החשיכה.

בהודעה אחת “מי ערה?” ישר מקבלת ליווי מנשים מהוד השרון, מהשכונה שלך, שמלוות אותך המטרה לתת להן להרגיש בטוחות.
עדי פרלינג אנקורי:

“איזה כיף היה לשפוט היום בתחרות יזמים צעירים, של ארגון יוניסטרים, אליפות החדשנות.
הופתעתי לגלות בני ובנות נוער, חריפים, חרוצים, יצירתיים ומוכשרים מאין כמוהם

אין ספק שהשקעה בחינוך של פיתוח חשיבה יזמית אצל בני נוער, תוביל לביטחון, יצירתיות ושינוי פני החברה שלנו היום לחברה שוויונית וטובה יותר.

דווקא בימים בהם הנוער שלנו סובל יותר מחרדה ודיכאון, תוכניות כמו יוניסטרים בבתי הספר הם מנוף להגשמה ומיצוי פוטנציאל של בני הנוער, לצד מסגרת חברתית תומכת ובריאה. ההשקעה בנוער של היום היא השקעה בעתיד של כולנו, בהוד השרון ובכלל.”

 

עדי עם רוני צארום יור יוניסטרים

 

קרדיט :רוני צארום יוניסטרים – Unistream

תגובות