מרפאת כללית אסתטיקה כפר סבא הירוקה נבחרה למרפאה מצטיינת לשנת 2022

מרפאת כללית אסתטיקה כפר סבא הירוקה נבחרה למרפאה מצטיינת לשנת 2022 מתוך כ-16 מרפאות בפריסה ארצית של הרשת. המרפאות המצטיינות נבחרות עפ”י קריטריונים של מקצועיות, מצוינות רפואית שירות ויחס למטופלי המרפאה, ניהול צוות העובדים ורופאי המרפאה, מקצועיות בתפעול המרפאה, מכתבי התודה וההוקרה שהתקבלו במהלך השנה ממטופלי המרפאה והובלת המרפאה להישגים ללא פשרות.

 

צילום אורן חיים

 

באירוע חגיגי שקיימה הרשת במעמד רו”ח אילן שמש, מנכ”ל ש.ל.ה, דר’ עמוס לויאב, הרופא הראשי של הרשת והגב’ לימור רפאל בלפונטה, מנהלת הרשת, הוענק אות ההצטיינות לדר’ אמיר ענבל, המנהל הרפואי ולהילה לופו, מנהלת המרפאה

מנכ”ל ש.ל.ה רו”ח אילן שמש: “רשת כללית אסתטיקה חרטה על דגלה להוביל את ענף הרפואה האסתטית בישראל, הן מבחינת איכות ובטיחות הטיפולים והניתוחים שמבוצעים אצלנו רק על ידי רופאים מנוסים שהוכשרו לכך והן בהיבט של דאגה לשביעות רצונם המלא של המטופלים והמטופלות שלנו. אני מברך את צוות המרפאה על שעומדים בסטנדרטים גבוהים אלו ועושים את המיטב עבור הלקוחות”.

מנהלת רשת כללית אסתטיקה לימור רפאל בלפונטה: “מרפאת כפר סבא הירוקה היא דוגמא למעטפת הרפואית והשירותית שאנו מעניקים ללקוחותינו. לצד נבחרת הרופאים המומחים, קיימת חתירה לסטנדרטים גבוהים בכל אחד מהפרמטרים: חוויית השירות, צוות מקצועי ומיומן ותהליכי בקרת איכות. אני גאה להוביל את רשת כללית אסתטיקה למצוינות בלתי מתפשרת בתחום הרפואה האסתטית”.

תגובות