“לעמוד להריע ולהצדיע לאירית מרק שאת מקומה הרם בגן עדן הבטיחה זה מכבר”
כמה שאהבנו ימיי הולדת בילדותנו. בשלב מסוים… ככה סתם באמצע החיים… קצת הופך לזרא… בעיקר ” אלרגיה ” לימיי הולדת בהפתעה. עידנים חולפים ואנחנו הקשישים חשים לפתע געגועים לימיי ההולדת של פעם בגריעת ” השקיות “. וזה בדיוק מה שעובר עליי בישורת האחרונה של החיים. ואיך שאני שב וחוגג ימי הולדת. למזלי השפיר אני מוקף חברות וחברים. ואמש זה חש שבעתיים. אירוע ספיישל יומולדת לחברה אהובה ומיוחדת. זה החל בשת”פ מקצועי תקשורתי בשידוך של ארז מי רז וירון אנקורי.
הימשיך בחברות וקשרים אמיצים וכנים… בואך היום. חצי יובל שנים. חברות שאני מאחל לכל אחת ואחד מכם. חברות של נתינה ואהבת חינם. נטו חברות נטולת אינטרסים. ברור : חגגנו אמש יומולדת לאחת והיחידה אירית מרק , אשת התקשורת מס. אחת במושבה , וזאת מבלי ליטול חלילה מערכם של הקולגות שלי. אירית משלבת באומנות בלתי אפשרית בעליל,
אימפריה עתירת מדיה לצד מפעל צדקה רב זרועות. תמנון… מדוזה על יד אירית מרק. בין טיפול לטיפול אני שש לסור לתל חי 40. שם בחנות יד שנייה חולשת אירית על אימפריה של צדקה. הנאה צרופה לצפות בחברה שלי חולשת ביד רמה תוך הזזת הרים. לוקח לך שניות להבחין בסלון שניתרם זה עתה שתוך שעה ישכון אחר כבוד בביתם של חיילים בודדים. אימהות חד הוריות יחד עם אלה שגורלם לא שפר עליהם. לעמוד להריע ולהצדיע לאירית מרק שאת מקומה הרם בגן עדן היבטיחה זה מכבר. אמש אתנחתא קלה בעשייה לטובת חגיגת יומולדת אצל רפי המדהים בפאב המקסים בחצר השוק. רפי אתה אלוף. אין לכם מה לתור את העיר ללא הפסקה.
כאן ממש בטבורה של המושבה. עם שפע של חנייה בחניון השוק , פתח רפי קסם של מקום. שרות מקצועי לעילא ולעילא. תפריט מדהים באיכות סופר גסטרונומית. הרבה מעבר למקובל בפאבים. שאפו ענק רפי. תמשיך להשקיע באהבת לקוחותייך. המשך לשמור על המחירים הסבירים לחלוטין. אתה תקצור את פרות השקעתך.. ובגדול.
רק אירית חברתי האהובה מסוגלת לקבץ את כל אוהבות ואוהביי המושבה בחצר השוק בפאב של רפי היחיד והמיוחד. היה מקסים. מפעים. מדהים. טעים. מעצים. כייף. פשוט כייף. כייף ארוך ומתמשך.
איריתוש : מזל טוב ענקקק אהובה שלי. מיליון של מז”ט. מגיע לך את כל הטוב שהיקום מסוגל להעניק לבת אנוש. אוהב אותך נשומל’ה… ומי ייתן ואוכל לחגוג עימך גם את יום הולדתך הבא. ולכן ולכם חברות וחברים שלי , לעד זכרו : רק אהבת חינם תנצח. הרבה אהבת חינם. שלכן ושלכם. יואב.
ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏‏11‏ אנשים‏, ‏שיער בלונדיני‏‏ ו‏טקסט‏‏

תגובות