ראש עיריית כפר סבא, רפי סער :”שקרים, פייק ניוז ותעמולה פוליטית נבובה מסכנים התנופה של כפר סבא”
הבחירות לראשות העיר יתקיימו ב-31.10.23, בעוד 134 יום בדיוק, מהיום. כארבעה וחצי חודשים. רון קוגמן, הודיע אתמול כי הוא מסיר מועמדותו, מה שמשאיר את כפר סבא עם מועמד אחד שהוא ראש העירייה המכהן, רפי סער, ושלוש חברות מועצת העיר שהכריזו על מועמדותן לראשות. אסנת ספורטה, הדר לביא ועדי סקופ.
שלוש המתמודדות בעיצומו של הקמפיין מטעמן, עם שלטי חוצות, מרפסות כנסים, טקסים וראש העירייה, רפי סער, מכריז כי פרויקט צעירים יוצא לדרך, תוך שהוא הודף ההכפשות “אנו פותחים שבוע היסטורי לעיר כפר סבא!”, אומר סער “שבוע שבו האמת תנצח את השקר. המציאות את ההכפשה. לאחר עבודה מאומצת ומדוקדקת בת 3 שנים שהובלתי יחד עם הצוות המקצועי הבכיר של העירייה, עם יועצים ומתכננים ברמה הגבוהה ביותר, ועם רשות מקרקעי ישראל וכל משרדי הממשלה – ״פרויקט הצעירים״ יוצא לדרך.

 

 

ראש עיריית כפר סבא, רפי סער
רפי סער, ראש העירייה “דמויות המובלות מאופורטוניזם ופוליטיקה קטנה, מנסות בכל כוחן לפגוע בפרויקט אשר יבטיח עתיד המשפחות הצעירות בכפר סבא. שקרים, פייק ניוז ותעמולה פוליטית נבובה מסכנים את התנופה של כפר סבא. ראיתי בתעמולת הכזב פרסום פייק על מספר יחידות דיור מטורף, הזוי ולא קשור למציאות. קשקוש ושקר. מה הן באמת חושבות? שתושבי כפר סבא טיפשים? מהיכן הזלזול בעיר ובאינטליגנציה של תושביה? אנחנו נמשיך להתמקד בעשייה, ביצירה, בבנייה ובעתיד. יחד משאירים את המשפחות הצעירות, מחדשים את השכונות הוותיקות, מפתחים את התשתיות העתיקות, משדרגים את מוסדות החינוך והציבור, סוללים תחבורה יעילה, ומחזקים את כפר סבא! העתיד מתחיל כאן”.
“לאחר אישור מועצת העיר, נחל בתכנון מפורט של פארק ההיי-טק הירוק שנקים בזכות ״פרויקט הצעירים״ בצפון-מזרח העיר, מהפכת התחבורה שנוביל לטיפול שורש בבעיות התחבורה הקיימות בעיר, הכרזה על התחדשות עירונית ביוספטל והקמת כ-3,230 יחידות דיור איכותיות (בשכונת הצעירים) שיוקדשו בחלקן הגדול לבני ובנות כפר סבא, הן בהשכרה מפוקחת לטווח ארוך והן לרכישה – בהנחה של מיליון שקלים ממחירי השוק. חלק מהקרקע יהווה בשורה כקרקע משלימה להתחדשות עירונית”.

תגובות