היערכות אגף הביטחון בעיריית כפר סבא לקיץ: סיור ושיטור מורחב והגדלת אופנועי השיטור

עיריית כפר סבא נערכת לקראת החופש הגדול ויציאתם של אלפי תלמידות ותלמידים לחופשת הקיץ, כאשר תלמידי החטיבות והתיכונים מסיימים את לימודים כבר מחר, יום שלישי 20/6.
במסגרת ההיערכות לחופשה, ביצע אגף הביטחון העירוני פעילות הסברה נרחבת בקרב בנות ובני הנוער בחטיבות ובתיכונים – באשר לשהייה במרחב הציבורי, מטרדי רעש, ונדליזם והנחיות לחופשה בטוחה. בין היתר, הגיע מנהל אגף הביטחון, נעם בן יהודה, למפגשים עם תלמידים שכבות ח’-י’, כחלק מפעילות ההסברה, כאשר במפגשים אלה ניתנו דגשים לגבי התנהגות בפארקים, בגינות הציבוריות ובכלל המרחבים הציבוריים ברחבי העיר, וניתן דגש על אכיפה בנוגע להימצאות אלכוהול אצל הנוער במרחב הציבורי.

 

 

במסגרת השיחות, הובהר לבנות ובני הנוער כי במידה ומי מהם יימצאו עם אלכוהול בחוץ, יידרשו הוריהם להגיע למקום וכי הקנס בגין עבירה זו הינו 870 שקלים. עוד ניתן דגש על מטרדי רעש אחרי השעה 23:00, בהתאם לחוק, אכיפה בנושא רכיבה באופניים או קורקינט חשמליים בניגוד לחוק, הסברה ודגשים בנושא הסכנות במסיבות טבע ועוד.

“התפקיד שלנו הוא לדאוג לביטחון ובטיחות כל התלמידות והתלמידים ולאיכות חיי כלל תושבות ותושבי העיר”, מסביר מנהל אגף הביטחון, נעם בן יהודה. “חשוב לנו שבני הנוער שיוצאים לחופשה יהיו ערים לסכנות, למה מותר ומה אסור לעשות במרחב הציבורי, כיצד הם יכולים לשמור על עצמם, למי ואיך אפשר לדווח על כל אירוע חשוד. אנחנו רוצים שהחופשה תעבור בשלום עבור כל תלמידה ותלמיד ושהם ייהנו מחופשת הקיץ, תוך שמירה על עצמם, על החוק ועל איכות החיים של כולם”.
יש לציין, כי במסגרת היערכות אגף הביטחון, יפעיל אגף הביטחון מערך סיור ושיטור מורחב במקומות ציבוריים, תוך הגדלת מערך אופנועי השיטור והסיור, על מנת להיות זמינים וערוכים לכל אירוע ולכל מקרה.

ראש העיר, רפי סער: “אני רוצה לאחל לכל התלמידות והתלמידים שלנו חופשת קיץ מהנה ובטוחה ובהצלחה בגיוס לבוגרי כיתות י”ב העומדים בפני שירותם הצבאי או השירות הלאומי. הכנו עבור כל בנות ובני הנוער מגוון רחב של פעילויות ברחבי העיר כולה, כדי לתת מענה לבילוי בטוח לכל אחת ואחד. אני קורא לבני הנוער להצטרף לפעילויות שלנו ולשמור על עצמם ועל הסביבה, כדי שכולנו נוכל ליהנות מהקיץ”.

תגובות