אורן כהן, סגן ראש עיריית כפר סבא ומחזיק תיק קשרי כנסת, ממשלה ורגולציה, נפגש עם השר אקוניס

אורן כהן, סגן ראש עיריית כפר סבא ומחזיק תיק קשרי כנסת, ממשלה ורגולציה, נפגש עם השר אקוניס במטרה לקדם את החינוך למצוינות מדעית-טכנולוגית בכפ”ס

השניים נפגשו בכנס להנגשת המדע לציבור שבו אף קיבל תעודת הוקרה לעיר.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק קשרי כנסת, ממשלה ורגולציה, אורן כהן, נפגש עם שר החדשנות המדע והטכנולוגיה, אופיר אקוניס, במטרה לקדם את תחום החינוך למצוינות מדעית-טכנולוגית בעיר.

אורן כהן: “אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי, למנף את קשריי הטובים וארוכי השנים עם השר אקוניס ולהיות שותף להגברת השותפות עם משרדו – לעשייה למען העיר. כנציג ציבור של תושבי כפר סבא, אני רואה חובה לפעול ללא הרף לשיפור איכות החיים בעיר, בכל תחום ותחום, תוך מינוף קשריי עם השלטון המרכזי לטובת קידום הספורט, החינוך ועוד”.

שר החדשנות, המדע והטכנולוגיה, אופיר אקוניס: ״השר סקר את מגוון הפעילויות שהמשרד נותן לשירות ״כל אזרחי ישראל באשר הם: בכל מקום ולכל האוכלוסיות. זה התפקיד שלנו כממשלה, ובאמצעותכם ראשי הרשויות השירות מועבר לציבור בכל עיר ויישוב. אנחנו מבצרים כעת את העתיד המזהיר של ישראל כמעצמת מדע וטכנולוגיה גם לשנים הבאות. המוחות המבריקים שאנחנו, יחד, משקיעים בהם כעת – משקפים את פניה היפים, הטובים והחכמים של אזרחי ישראל. נבחר ציבור שלא דואג לכל תושביו, הצביעו עבורו או לא, חוטא לשליחות הציבורית שלו.

“אנחנו החזרנו את סל המדע, את המלגות, את קייטנות הקיץ, ומתקצבים עוד את תלמידים בונים לוויינים, מדעניות העתיד, הייטק קלאס ואת המשלחות לתחרויות בינ״ל במימון שלנו. שת״פ שלנו הוא הצלחת התושבים״, הדגיש השר אקוניס.

לצד הפגישה בין השר אקוניס וכהן, משרד החדשנות, המדע והטכנולוגיה קיים השבוע כנס בנושא קידום מצוינות מדעית טכנולוגית במרכז החלל בנתניה, אליו הגיעו עשרות ראשי רשויות מקומיות מכל הארץ. השר סקר את פעילויות המשרד וציין כי משרדו פועל להנגיש את תחום המדע והטכנולוגיה לכל רשות בישראל, על מנת להגיע לציבור בכל עיר ויישוב.

בין הנושאים שעלו בפגישתם של השר אקוניס וסגן ראש העיר, כהן, דובר על החזרת סל המדע, מלגות, קייטנות הקיץ, הוספת תקציב לפרויקט “תלמידים בונים לווינים” ועוד.

תגובות