למ”ס: 92% מתושבי כפר סבא מרוצים מאזור המגורים שלהם

סקר הרשויות המקומיות: כמה מרוצים התושבים מכמות השטחים הירוקים, מהכבישים והמדרכות בעירם – וכמה זמן לוקח להם להגיע לעבודה? צפו בכל המספרים

תושבי ערי השרון מרוצים מאזור המגורים שלהם, מרוצים מהדירה שלהם ומפרמטרים נוספים בעיר שלהם – כך עולה מסקר הרשויות המקומיות של הלמ”ס שפורסם לאחרונה. הסקר בדק את שביעות הרצון של התושבים בכל הערים והמועצות המקומיות בישראל בשלל קטגוריות, והוא יכול לשפוך אור על האופן שבו נתפסים היישובים השונים בעיני תושביהם, כעדות לרמת הפיתוח והקידמה של כל יישוב.

לפי הסקר, בעיר הרצליה, כ-88% מתושבי העיר מרוצים מאזור המגורים שלהם – 52% “מרוצים מאוד” ו-36% רק “מרוצים”. כ-88% מתושבי הרצליה מרוצים מהדירה שלהם; 57% מרוצים מכמות השטחים הירוקים באזור המגורים שלהם; ו-56% מרוצים ממצב הכבישים והמדרכות באזור המגורים. מבחינת משך זמן ההגעה לעבודה, כ-63% מתושבי הרצליה מגיעים לעבודה בתוך חצי שעה או פחות, ולכ-33% הנסיעה לוקחת יותר זמן.

לדברי יפה סדן, סמנכ”לית השיווק והמכירות בקבוצת יוסי אברהמי, הבונה פרויקט למגורים בהרצליה, “שביעות הרצון הגבוהה של תושבי הרצליה משקפת את הפיתוח הנרחב שעוברת העיר – ובכלל זה הקמת שכונות חדשות לצד התחדשות עירונית מקיפה, בניית תשתיות חדשות, מוסדות ציבור וחינוך ועוד. העיר מציעה לתושבים את ‘החבילה השלמה’ הכוללת שלל פארקים ושטחים ירוקים, לצד כל היתרונות האורבניים. היא צמודה לתל אביב וגוש דן, הנגישות התחבורתית שלה מעולה, ויש בה שלל אזורי בילוי, מסחר ותעסוקה”.

עוד עולה מהסקר כי כ-92% מתושבי העיר כפר סבא מרוצים מאזור המגורים שלהם – 39% “מרוצים מאוד” ו-53% רק “מרוצים”. בנוסף, כ-88% מתושבי העיר מרוצים מהדירה שלהם. בקריטריונים נוספים שנבדקו, נמצא כי 76% מתושבי כפ”ס מרוצים מכמות השטחים הירוקים באזור המגורים שלהם; 70% מרוצים ממצב הכבישים והמדרכות באזור המגורים. מבחינת משך זמן ההגעה לעבודה, כ-62% מתושבי העיר מגיעים בתוך חצי שעה או פחות, ולכ-34% זה לוקח יותר.

לדברי שגיא לנצ’נר, מנכ”ל חברת ינוב, הפעילה בכפר סבא ובכל אזור השרון, “העיר כפר סבא אהובה מאוד על תושביה, בכך שהיא שומרת על הציביון שלה לאורך שנים כעיר המספקת לתושבים מענה כולל לכל צרכי היומיום – מיקום, נגישות, איכות חיים וחיי קהילה. אנו בונים כיום כ-250 דירות בשנה, רובן בהתחדשות עירונית בערים כפר סבא, רעננה, הרצליה, והוד השרון, ורואים את האהבה והנאמנות של התושבים לעיר, והן גם מתבטאות בנתוני הלמ”ס”.

תגובות