כבוד : נבחרות המוזיקה של קונסרבטוריון כפר סבא ייצגו את העיר באירופה

ביום שלישי השבוע, 11/7, ייצאו התזמורות הייצוגיות של הקונסרבטוריון העירוני בכפר סבא לפסטיבל בין-לאומי באוסטריה ובסלובקיה.
לקראת הטיסה קיימו תזמורת כלי הקשת, בניצוח גל אלתרוביץ’, ותזמורת כלי הנשיפה, בניצוח עפר עין הבר, שבועיים של חזרות אינטנסיביות והגיעו לרמת נגינה מקצועית.

 

 

התזמורות הכפר-סבאיות, אשר פועלות במסגרת החברה העירונית לתרבות הפנאי וידועות ברמתן הגבוהה, ייצגו את כפר סבא על במות חשובות בתחום תזמורות הנוער בעולם. המשלחת שיוצאת לאירופה מונה 72 נגנים ונגניות ואיתם צוות הקונסרבטוריון והקב”ט העירוני אבי סנדלר. ראש המשלחת ש”ינצח” על כולם הוא סגן מנהל הקונסרבטוריון, ניר נחום.

”זוהי מסורת משנת 1993 שתזמורות הקונסרבטוריון מייצגות את כפר סבא בחו”ל כל שנתיים”, מסביר עפר עין הבר, מנהל הקונסרבטוריון ומנצח תמורת כלי הנשיפה. “הופענו בהולנד, תאילנד, ארה”ב, קנדה, גרמניה, רוסיה, פורטוגל, איטליה, הונגריה ועוד. ההכנות הן לא פשוטות והסיור דורש המון אחריות מצד המלווים והנגנים, אך הדחיפה למעלה מבחינת הרמה המקצועית שווה את העבודה הקשה”.

רפי סער, ראש העיר: ”כפר סבא מובילה בתחום החינוך המוזיקלי בארץ וזה אך טבעי שמהקונסרבטוריון הטוב בארץ יצאו הנגנים, הנגניות והתזמורות הטובות בארץ וייצגו את מיטב הנוער שלנו בחו”ל. אני מאחל הצלחה רבה למשפחת הכפר סבאית, שמביאה המון כבוד לעירנו”.

תגובות