סירבה לתת מים ולסייע לקשיש ניצול שואה בן 82 שמעד ברחוב רוטשילד בכפר סבא ״אני לא מביאה מים לספרדים״

בר דיאמנט, נכדתו של ניצול השואה מספרת כי סבה נפל ברחוב רוטשילד בכפר סבא וזכה ליחס מזעזע ומשפיל :”אני לא מאמינה שזה קרה לסבא האהוב שלי, סבא שהוא כל עולמי. ניצול שואה בן 85, שירת בצבא, היה בצבא קבע, עבד עוד הרבה אחרי שיצא לפנסיה. תמיד עוזר, תורם לכל אגודה שאתם רק מסוגלים לחשוב עליה.

קשיש, אילוסטרציה
סבא שלי, איש אדיר שהיום בשעות הבוקר הלך ברחוב רוטשילד בכפר סבא, מעד ונפל. אישה שעבדה/עברה באותו אזור(אנחנו לא יודעים מי זו) ניגשה לכיוונו והביאה לו כוס מים. ברגע שסבא שלי הרים ראשו לכיוונה, היא ראתה אדם שחום ובהיר עיניים. באותו הרגע אמרה לו- ואני מצטטת: ״אני לא מביאה מים לספרדים״ שפכה את כוס המים על הרצפה, הלכה והשאירה אותו שכוב על הרצפה עם פצעיו. לאחר מכן, אדם מבוגר עזר לו לקום ולהגיע לביתו. ואז כמובן שאמא שלי לקחה אותו למוקד ולשמחתנו הנפילה הסתיימה בנקע ופצעים שטחיים”.
עוד מספרת הנכדה בכאב רב “סבא שלי, למרות היותו בן 85, הוא צלול כיין. הוא זוכר כל פרט ופרט. מדבר ברור ורהוט. לא מחסיר שום חלק כשהוא מספר לנו על סדרה שראה או על כתבה שקרא. עצובה לי כל כך המחשבה שהוא נמצא חסר אונים באמצע הרחוב ונאלץ לחוות דבר כזה. סבא שלי, שהוא בכלל רומני שלם. סבא שלי, שמצביע בכל הבחירות.
“סבא שלי, שהוא אזרח למופת. סבא שלי, שכל הזמן אומר לנו כמה שהמדינה הזו חשובה וקמה בשבילנו. ליבי נשבר וגם ליבו. אנא מכם, פיקחו עיינים ויהיו ערניים לסביבה. מבוגר הוא מבוגר ללא קשר לאמונותיו ולדעותיו, אדם הוא אדם באשר הוא, וזה בכלל לא משנה מה צבע עורו. ואם במקרה טיילתם ברחוב רוטשילד בכפר סבא בשעה 10:00-10:30 בבוקר, אשמח לעזרתכם בניסיון לאתר את האישה ששברה את ליבנו. אשמח שהיא תראה את סבא שלי כפי שאנחנו כולנו רואים אותו ואולי בפעם הבאה- תושיט יד למי שיצטרך ללא קשר לצבע עורו, אמונותיו ודעותיו”.
פורסם בקבוצת כפר סבא שלנו

תגובות