ראש עיריית הוד השרון, אמיר כוכבי הגיש תביעת לשון הרע נגד תושב העיר “אשתמש בכל הכלים המשפטיים להגן על שמי הטוב”
ראש עיריית הוד השרון, אמיר כוכבי, הגיש תביעת לשון הרע נגד תושב העיר “בצער רב אך בנחישות לנצח את הרעל שמציף את השיח הציבורי שלנו, הגשתי היום לראשונה אי פעם בשנותי כשליח ציבור תביעת דיבה. בחרתי להיות שליח ומשרת ציבור מאהבה לעיר, לתושבות והתושבים ומתוך רצון להשפיע, לשנות ולהוביל את הוד השרון להישגים ואני שמח בהצלחות שלנו”, אומר כוכבי.
“תפקיד ראש העירייה תמיד היה מאתגר. אין עוד מקום בו העשייה כל כך בלתי אמצעית, אין עוד תפקיד שבו יש אחריות רבה כל כך על הקהילה בה אנו חיים. בשנים האחרונות עם הדרדרות השיח הציבורי, התפקיד נהיה פגיע עד מאוד לעתים תוך ניצול תמימות של אנשים להפצת שקרים פוגעניים ואלימים.

אמיר כוכבי
“בחמש השנים האחרונות (פחות שלושה חודשים) פעלתי ככל יכולתי כדי לעשות טוב – לעיר, לתושבות ולתושבים. להיות נגיש, להקשיב להכיל ביקורת גם אם קשה וגם לשנות דעה או החלטה אם זה הדבר הנכון לעשות.
“תמיד יש גם את המרוצים פחות. כראש עירייה חובתי להקשיב לכל אחת ואחד מהם ולפעול בכל דרך כדי לתת מענה לכל מצוקה. לצד זאת, ולאור האלימות הגוברת החלטתי שאסור לי לשתוק כשהביקורת שמקורה באי הסכמה עם החלטות העירייה הופכת למכונת רעל שקרית, מסיתה ומאיימת. אסור לי לשתוק כשמנסים להשתמש באיומים מכוערים כדי לסחוט טובות הנאה לא ראויות ולא חוקיות מהעירייה.
“אנו חיים בתקופה רוויית קיטוב ושנאה. תקופה בה לעיתים קרובות האמת נדחקת לטובת קמפיינים של הסתה והשחרה.
כישראלי, אעשה הכל כדי להיאבק בתופעה הזו על כל היבטיה, כראש עיר שמותקף באמצעות פרסומים שקריים ומאיימים, אשתמש בכל הכלים המשפטיים והחוקיים שעומדים לרשותי, כדי להגן על שמי הטוב. לשמור בכל נפשי על הזכות לביקורת, גם עלי, להיאבק בכל הכוח במכפישים ובמאיימים, ברשתות החברתיות ובאמצעי תקשורת אלו ואחרים. “חובה על כולנו להיות מודעות ומודעים ולהיאבק בתרבות השקר הקלוקלת, אחרת היא תכרסם עוד יותר בשאריות הסולידריות החברתית שלנו.
“את התביעה היום הגשתי לאחר אזהרה שנענתה בעוד איומים של עולם תחתון. בימים שעברו מאז הושטת היד שלי והמענה האלים והמאיים התלבטתי. מה נכון לי? לנו כמועצה? כעיר? החלטתי לא לתת לשיקולים פוליטיים להכתיב את המענה ולא להיכנע לאלימות ולשקר. סכום הפיצוי הנדרש מבחינתי מינימלי ומשני ונועד לצרכי אגרה. אבל הצדק יעשה ויראה”.

תגובות