משלחת תזמורות של הקונסרבטוריון העירוני בכפר סבא חזרה מפסטיבלים בין-לאומיים שהתקיימו באוסטריה ובסלובקיה

ראש העיר, רפי סער: “התרבות והמוזיקה הם חלק בלתי נפרד מפעילות התרבות הענפה המתקיימת בכפר סבא החל מהגיל הרך. אנו גאים במשלחות שייצגו את עירנו בכבוד באירופה”

משלחת תזמורות של הקונסרבטוריון העירוני חזרה השבוע מפסטיבלים בין-לאומיים לתזמורות נשיפה, כלי קשת והקשה, שהתקיימו באוסטריה ובסלובקיה.
המשלחת מנתה 81 חברים וכללה נגנים ונגניות מגיל 14 בכלי נשיפה, כלי קשת והקשה, המרכיבים את תזמורת כלי הנשיפה הייצוגית בניצוחו של מנהל הקונסרבטוריון עפר עין הבר, ואת התזמורת הייצוגית לכלי קשת והקשה בניצוחו של גל אלתרוביץ’.

התזמורות, הפועלות במסגרת החברה העירונית לתרבות הפנאי, הופיעו על במות מכובדות בפסטיבלים שהתקיימו כאמור באוסטריה ובסלובקיה, וגרפו מחמאות רבות והתרגשויות בקהל.
“זה היה השבוע הטוב בחיי”, “זו הייתה חוויה של פעם בחיים”, “מסע גיבוש ששווה לשנה חזרות” – היו רק חלק קטן מהתגובות הנרגשות של חברות וחבלי המשלחת עם חזרתם לארץ ולכפר סבא.

ניר נחום, סגן מנהל הקונסרבטוריון וראש המשלחת: “חזרנו עייפים, אך מרוצים מאוד ממספר ימים של התרגשויות, חוויות ונגינה משובחת שגרפה מחמאות רבות. אני רוצה להודות להורים ש’עבדו מאחורי הקלעים’ בארץ’ ואשר תומכים בפעילות בכל השנה.

עפר עין הבר, מנהל הקונסרבטוריון ומנצח התזמורת הייצוגית: “להוציא משלחת כזו גדולה לשבוע לפסטיבלים בחו”ל זו משימה כמעט בלתי אפשרית על כל המשתמע, אך רמת הנגינה של התזמורות וגיבוש הנגנים שווה את ההשקעה. אני רוצה להודות לצוות הקונסרבטוריון, לאלו שטסו ולאלו שנשארו בארץ, על שעות רבות של עבודה ועל מסירות רבה, הבאתם לנו כבוד וגאווה”.

רפי סער, ראש העיר: “התרבות והמוזיקה הם חלק בלתי נפרד מפעילות התרבות הענפה המתקיימת בכפר סבא החל מהגיל הרך. אנו גאים במשלחות שייצגו את עירנו בכבוד באירופה. הקונסרבטוריון העירוני שלנו מוכיח פעם אחר פעם שהוא לא רק מהטובים בארץ, אלא מהטובים גם באירופה, ושהנוער שגדל ומתחנך כאן הוא מהמשובחים שיש. ישר כוח לתלמידות ולתלמידים ולכל הצוות המסור של הקונסרבטוריון”.

תגובות