השרון פוסט וקבוצת כפר סבא שלנו חוגגים עשור !

קבוצת כפר סבא שלנו חוגגת עשור ! הקבוצה המובילה, הוותיקה, הגדולה והמשמעותית ביותר בעיר כפר סבא, חוגגת 10 שנים לקיומה.

הקבוצה מובילה במשך שנים רבות קמפיינים חברתיים, התנדבות בקהילה, חיפוש קרובים, במת העיר לכל פניה, בעיה, תלונה והרבה פירגונים.

כמנהלת הקבוצה אני גאה בסיוע הניתן כבר שנים רבות לעסקים חדשים בעיר, לעמותות רווחה, לאנשים פעילים ומתנדבים בקהילה. לאנשי השבוע, לאנשי השנה.

הקבוצה נותנת במה ולעיתים קרובות גם פתרון לבעיות העולות בה.

במהלך השנים ומאז הוקמה הקבוצה, רבים רבים מתושבי העיר כפר סבא הסתייעו בה למצוא אבדה יקרת ערך או סמלית, וללא ספק, זו הבמה המרכזית לחשיפה גבוהה ביותר של כל פוסט העולה בקבוצה.

הקבוצה תיתן במה גם בעתיד לכל נותני השירות בהתנדבות, המסייעים לקהילה, במה לכל בעיה העולה תוך פניה לגורמי העירייה לפתרון מהיר לכל ליקוי.

נמשיך לפרגן וביתר שאת כי זה מה שעושה את הקבוצה כה מיוחדת, ערבות הדדית, זרקור של אור על אלה העושים ובמה לכל אלה הנתקלים בבעיה.

אירית מרק. צילום תומר דואק

רמת המעורבות בקבוצה היא מהגבוהות ביותר מבין הקבוצות בארץ ולכן, אמשיך לשמור תוך הקפדה יתירה על דרך ארץ וכבוד בשיח העולה בקבוצה. הקבוצה נותנת במה לסיקור מקומי על כפר סבא בלבד, מה ששומר על הקבוצה כנקייה מספאם.

רבים מהפוסטים בקבוצה מקבלים במה נוספת מה שמאדיר להם חשיפה בתפוצת ענק גם באתר החדשות המוביל השרון פוסט, החוגג גם הוא עשור לקיומו.

שלכם ושלכן,

אירית מרק

מנהלת קבוצת כפר סבא שלנו ועורכת אתר החדשות המוביל השרון פוסט

תגובות