מנהלות חדשות לרבין ובן גוריון ומנהל חדש לקשת ייכנסו למערכת החינוך בכפר סבא בשנת הלימודים תשפ”ד

עיריית כפר סבא, באמצעות אגף החינוך העירוני, פועלת בימים אלה במלוא המרץ להיערכות לקראת פתיחת שנת הלימודים הבאה – תשפ”ד. במסגרת היערכות זו, שתי מנהלות ומנהל חדש ייכנסו למערכת החינוך העירונית עם פתיחת שנת הלימודים ב-1 בספטמבר.

 

בית הספר בן גוריון תנהל טלי יצחק

 

לניהול בית הספר בן גוריון מונתה טלי יצחק, במקומה של מאיה גנון, שסיימה את תפקידה. יצחק, בת 45 ואם לשלושה, בוגרת פנימיית שטיינברג בכפר סבא ותושבת העיר. היא בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות וחינוך מאוניברסיטת בן גוריון, תואר שני במינהל ומנהיגות חינוכית מאוניברסיטת תל אביב ובוכרת התוכנית להכשרת מנהלים של “אבני ראשה. היא בעלת ניסיון עשיר ומכוון של 20 שנה במערכת החינוך – ביסודי ובעל יסודי, כאשר לאורך השנים מילאה שורה של תפקידים: מחנכת, מורה מקצועית למתמטיקה, רכזת תקשוב, מנהלת קהילות מורים וחברת צוות ניהול של בית הספר. בשלוש השנים האחרונות כיהנה כסגנית מנהלה בית הספר ברנר.

טלי יצחק, מנהלת בן גוריון

“לתפיסתי, בית ספר מהווה מרחב חינוכי המטפח ערכים, ידע, מעורר סקרנות, הנעה והנאה בתהליך הלמידה, ולכן בית הספר צריך להוות סביבה נעימה, המאפשרת לכל השותפים בו להתפתח, להרגיש שייכים ובטוחים ולחוות הצלחה”, היא אומרת. “אני מאמינה בכוחה של הקהילה, הצוות החינוכי, התלמידים וההורים לפעול בשותפות ובתקשורת מיטבית, לקידום העשייה החינוכית-ערכית של בית הספר”.

 

תיכון רבין – ליאת פטלוק

 

בתיכון רבין בעיר תיכנס השנה לניהול בית הספר ליאת פטלוק, המחליפה את המנהלת היוצאת טלי אביבי. פטלוק, בת 48 ואם לשלושה, מתגוררת בקדימה-צורן והיא בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד ותואר שני M.ed בלקויות למידה: הערכה והתערבות חינוכית – שניהם ממכללת בית ברל.

ליאת פטלוק, מנהלת תיכון רבין

“אני חלק ממערכת החינוך העל יסודי זה 22 שנים, 10 שנים מתוכן בחטיבת ביניים ו- 12 שנים בתיכון. לאורך שנותיי במערכת, מילאתי מגוון רחב של תפקידים: מחנכת, רכזת מערכת, רכזת בגרויות, אחראית על מערך ההתאמות, אחראית משמעת, רכזת אגף שח״ר ומורה למתמטיקה”, היא מספרת. ברוב שנותיי במערכת החינוך הייתי חברה בצוותי הניהול של בתי הספר. שנים רבות כיהנתי כסגנית מנהלת, בחטיבת אלדד בנתניה וב-5 השנים האחרונות בתיכון עודד בקדימה צורן.
“אני רואה את תפקיד הניהול ממקום של אחריות גדולה לצוות ולתלמידים. אשים חשיבות עליונה לפיתוח ולחיזוק תחושת השייכות שיש בה אפשרות צמיחה והתפתחות אישית. אני מאמינה ויודעת ששיתוף פעולה, עבודת צוות, פתיחות, שיח ותקשורת עם התלמידים, הצוות והקהילה הם הדרך להצלחה. מטרות רבות וחשובות לנגד עיניי, ובכלל זאת לטפח ולפתח בנערים והנערות יחס של כבוד, הערכה וסובלנות לחברה תוך חיזוק יכולותיהם של כל תלמיד ותלמידה, מימוש עצמי ומציאת האיכויות הייחודיות בהם”.

 

 

 

דותן מימון – מנהל קשת

 

דותן מימון ייכנס לתפקידו כמנהל בית הספר החדש של החינוך המיוחד, קשת. הוא בן 42 ואב לחמישה מהמושב סלעית, וינהל את בית הספר שייפתח כבית ספר על יסודי צומח לתלמידים עם קשיים נפשיים.

דותן מימון, מנהלת בי”ס קשת

מימון הוא בעל תואר ראשון במדעי ההתנהגות מאוניברסיטת בן גוריון, תואר שני בייעוץ חינוכי מאוניברסיטת תל אביב ותעודת הוראה בהתמחות בחינוך מיוחד.
במשך 20 השנה האחרונות עובד מימון בעולם החינוך, כאשר החל את דרכו בחינוך הקיבוצי, המשיך בחינוך הפנימייתי ועד ניהול חטיבה ותיכון. ב-15 השנים האחרונות הוא עוסק בעבודה בחינוך המיוחד.
“בעשור האחרון תפקדתי תחילה כיועץ ולאחר מכן כמנהל בית הספר בית אקשטיין כפר מל”ל, שהפך לאחד מבתי הספר המצליחים והמבוקשים ביותר עבור תלמידות ותלמידים עם לקויות למידה מורכבות”, הוא מספר. “אני מאמין מאוד בחינוך המיוחד, ובטוח בכוח של בית ספר לשנות מציאות ולתקן חוויה עבור תלמידים והורים שלא מצאו את מקומם במערכת החינוך הרגילה. אני שואף ומתכוון לבנות מסגרת מיוחדת, שתעשה ככל שביכולתה למען שיפור איכות החיים של התלמידים שלה ומשפחותיהם. אני שמח ונרגש מאוד להיכנס אל משפחת החינוך של כפר סבא, ומזמין את הקהילה לקחת חלק בהקמה של הפרויקט הייחודי והמרגש שלנו”.

 

 

 

מאת: אירית מרק

תגובות