תודה ענקית לצוות חומוס בהדונס בית הפעמון / מאת יואב חביב
תביטו בפריים המצו”ב. מאחור מגיח אוהב המושבה אפוף בסטרואידים ובחזית שניי חברים אהובים שלי , עוד מימיי הפלמ”ח : העיתונאית הבכירה ואשת החסד , אירית מרק ואחי הצעיר , עו”ד קובי אוחיון הממונה על נכסיי העירייה. הלוקיישן : חומוס בהדונס בית הפעמון , התע”ש כפר סבא.
הקדמה ארוכה ברם עתה ת’שמעו סיפור. סחתי לקובי , יום שלישי אני בצהריים אצל יאיר בבהדונס. כותב טור ביקורת מסעדות. תעצור , כך קובי , אני חייב לך ארוחת צהרים. הפסדתי בהתערבות ( כדורגל אלא מה ) קובי הוא מהחברים שלי שכל מילה שלו ביושרו : אייזן בטון. מתוך הרגל מכונן… הוא גם פורע את הפסדיי ההתערבויות שלו. תזכורת לחברים שלי קיצריי הזיכרון. בעוד אני ” סוגר ” את העסקה עם אהוב ליבי , טלפון נוסף , איריתוש על הקו ” מתיי אוכלים השבוע ” כך אהובתי. מספר לה את הסיפור , תוך הדגשה על יום ג’ כמאסט. קובי עובד עד מאוחר ביום שלישי…ולפיכך מגיח להפסקת צהריים. וכך מצאנו עצמנו.
שלושה חברים טובים המאמינים בחברות כערך עליון , בואך התע”ש במושבתנו האהובה , היעד , בהדונס בית הפעמון. ידעתי שתגידו לי , איך אפשר לכתוב טור ביקורת על חומוס , אז זהו , אפשר גם אפשר. מיבחר עשיר של ארוחות עיסקיות. חוץ מחומוס משמש / אבטיח תימצאו אצל יאיר הכל מכל וכל. כל מנה טובה מקודמתה. ניקיון למופת. שרות אדיב לעילא ולעילא. הגחה למטבח ושוב ללא אכזבה. מבריק . בר. צח. לרוב אינני עושה שימוש בסלוגנים שאינם מבית היוצר שלי , ברם הפעם זה מתבקש. זוכרים את השחקן המדהים ז’אק כהן ז”ל שלחש לנו פעם : חומוס עושים באהבה או לא עושים ביכלל.
בא יאיר מבהדונס בית הפעמון ושידרג את הסלוגן בעשרת מונים. כל העסקיות שבלסנו תובלו ברגש. בחום. בדיוק. מעומק הלב… וכן … בהרבה. הרבה. הרבה. הרבה אהבה אין קץ. תודה ענקית לצוות חומוס בהדונס בית הפעמון. ממליץ בכל לב. עשר בסולם יואב. לאירית וקובי אהוביי : אתם הריי יודעים עד כמה אני אוהב ומעריך אתכם…אז… תודה על מפגש מאלף . מעצים. מרגש… וטעים ברמות על. אני חייב לסיים… בכדיי לא לגלוש חלילה לצום תשעה באב. ולכן ולכם חברות וחברים שלי , לעד זכרו… ואני אומר זאת כבר 73 שנה… רק אהבת חינם תנצח. הרבה אהבת חינם. שלכן ושלכם יואב.
ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏2‏ אנשים‏ ו‏טקסט‏‏

תגובות