הפרלמנט מס. 1. בארץ, הפרלמנט של פרידלנד / מאת יואב חביב
אתם סתם כועסים עליי. לא נעלמתי. נכון , סידרי העדיפויות שלי השתנו בגין טיפולים רפואיים. אתם מכירים אותי, אני לא מהמסתכמנים . אז נשים כאן נקודה. מה עוד שקשה לאפשר למעיין המילים לנבוע. כשאתה כותב ממרכז נימיי נשמתך. מעומק ליבך מתוך הנפש פנימה , דבר המחייב אקלים נח. אווירה פוזיטיבית ברם גם פחות סבל מדיציני.
והנה אני שוב עמכם… ואין דבר טוב מכך. להגיח לקאמבק בשיתוף פעולה מלא עם חבר אהוב , אבנר ביטון הבעלים של פרידלנד. וחשוב יותר : הפרלמנט מס. 1. בארץ. הפרלמנט של פרידלנד : עם מיטב ” הנוער ” של המושבה ונשיא בדמותו של יוסי סדבון… אז מה הפלא ? יום חמישי טלפון מאבנר… ” החופשה ” שלך לא מעניינת אותי אתה מתייצב מחר 11.00 אטרקציה קרובה לליבך. ייקב האלה. השקה לסידרה חדשה. סדנת יין עם הגדול מכולם , היינן עידן צבר. מהדור החדש שהולך להוביל את ענף היין שלנו דור נוסף קדימה. אך כל זה לא היה קורה ללא הצוות הניפלא של פרידלנד : ריקי ואבנר. דניאלה ורונן… שייצרו קסם של מקום.
אך נחזור לרגע ליין המשובח ולכוכב העל עידן צבר ” שדפק ” הצגה הצגה. זר לו היה ניקלע אתמול לפרידלד היה קולט שמות כמו יין גוורצטארמינר יבש. יין בלנד שרדונה. יין בלנצ’ אדום… גם אני זוכר במעורפל. עדיין מבושם מהיין המשובח… ברם עלו שמות כמו : ויונייה בלאן. קריאנאן פינו נואר. סוביניון רוזה סירה. עתה תורכם : טלו את מילותיי… חברו אותם לענף היין ותקבלו את המייטב שעידן צבר הביא לנו היישר מעמק האלה…
ללא ספק בראש הצמרת של היין בישראל. אבנר. פרידלנד. יוסי סדבון. חבריי המועדון. הפרלמנט. יקב האלה…והגדול מכולם עידן צבר. והריי לכם הרכב מנצח. ואכן כך היה. תודה לכולם. שבוע טוב ומבורך. ולכן ולכם חברות וחברים אהובים שלי… לעד זיכרו : רק אהבת חינם תנצח. הרבה אהבת חינם. שלכן ושלכם. יואב.
ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏‏9‏ אנשים‏, ‏‏יין‏, ‏עץ אלון כסוף‏‏‏ ו‏טקסט‏‏

תגובות