כל מה שחשוב לדעת על טיפולי פנים לגבר

התחלת להתגייס לשמירה על מראה פנים בריא לחלוטין ואפילו רכשת לעצמך כמה מוצרים לטיפוח עור הפנים הגברי שלך. זה נהדר! עם זאת, יש כמה דברים – כמו תיקון רכב, טיפול שיניים או טיפול רפואי אחר, שעדיף להשאיר בידי אנשי המקצוע. כך גם הטיפול בפנים, עדיף להפקיד את המלאכה בידי המומחים המקצועיים.

היתרונות של טיפולי פנים לגברים

טיפול פנים לגבר מציע כמה יתרונות חשובים, וביניהם:

  • הרגעת העור, במיוחד באזורי הגילוח.
  • פתיחת נקבוביות.
  • הידרציה.
  • מאבק בסימני ההזדקנות.

מכון יופי לגבר מציע לך חוויה מפנקת שבמהלכה תשב על כיסא המטופלים ותקבל טיפול מקצועי ומפנק שכולל גם עיסוי פנים נעים. עיסוי זה כולל לא רק את הפנים אלא גם את הצוואר, הכתפיים, ולעתים גם את כפות הרגליים, תלוי ברצון ובצרכים שלך ובזמן שאתה מעוניין להקדיש לטיפול.

מה חשוב לדעת לפני קבלת הטיפול?

לפני שאתה מגיע לטיפול הפנים הראשון שלך, אל תדאג, אין הרבה דברים שתצטרך לעשות כדי להתכונן לטיפול הפנים שלך. עם זאת, שים לב לטיפים הבאים:

כשאתה מתגלח בבוקר אתה כבר עושה פילינג לפנים, כלומר העור שלך הופך לרגיש מדי עבור טיפול הפנים הסטנדרטי שכולל גם פילינג כימי קל שנועד להמריץ את העור.

לכן, ההמלצה היא להתגלח יום לפני מועד הטיפול. זיפים זה בסדר גמור ואם יש לך זקן, המטפל יתמקד בעור הפנים החשוף. כלומר, אם אתה רוצה להשאיר את הזקן שלך, המטפל יעבוד על העור שמסביב לזקן – אזור ה-T שכולל את המצח והאף. תקבל טיפול גם באזור שמסביב לעיניים שהוא חשוב לא פחות משאר אזורי הפנים. חוץ מזה, פשוט תגיע לטיפול ואיש המקצוע כבר ידע כיצד לטפל בך.

הנחיות נוספות, כיומיים לפני טיפולי הפנים:

  • הפסק להשתמש במשחות מקומיות כלשהן שקיבלתם מרופא העור (חשוב לדון בנושא זה עם הרופא שלך)
  • הפסק להשתמש במוצרים המכילים חומצות. לכן בדוק את מוצרי הטיפוח שלך כדי לראות אם הם מכילים חומצה היאלורונית (hyaluronic) להענקת לחות או חומצות גליקוליות (glycolic) ואלפא הידרוקסיות (alpha-hydroxy) לפילינג.

למה לצפות במהלך טיפול הפנים לגבר?

מכיוון שמכון היופי לגברים מונע מתוצאות, הצפי הוא שתקבל טיפול פנים שכולל, לדוגמה:

  • ניקוי עמוקה באופן שלא תוכל לעשות בבית. המטפל ישתמש במכשיר קיטור כדי לרכך את העור ולפתוח את הנקבוביות. הוא גם ישתמש במוצרים איכותיים ברמה מקצועית לניקוי העור ולפיליניג.
  • לפעמים יתכן שתקבל שני סבבי פילינג. המטפל עשוי להשתמש באנזימים או בפילינג כימי קל, ואפילו במיקרו-דרמבריישן (microdermabrasion) שמלטש את העור בעדינות רבה. כל זאת כדי להסיר את תאי העור המתים. פילינג הוא כנראה אחד החלקים החשובים ביותר בטיפול הפנים, כי הוא מנקה ומכין את העור שלך למה שעתיד לבוא.
  • ניקוי וחילוץ הנקבוביות והחדרת הידרציה וחמצן לעור כדי לספק לו את החומרים המזינים הדרושים לשיפור הברק והמראה הצעיר שלו.

כמובן ש״אין רווח בלי כאב״, אז החלק הגרוע ביותר בחוויית הטיפול יהיה כנראה ניקוי הנקבוביות. החילוץ מסיר את הלכלוך שהצטבר בנקבוביות העור, וזה אף פעם לא כיף. יש בעור הרבה דברים שהמטפל צריך לחלץ ממנו, והוא יצטרך לעבוד קשה ולהפעיל יותר לחץ כדי לנקות הכול כמו שצריך. 

אבל אתה ממש לא חייב לסבול מכאבים. זה פשוט קצת לא נוח. במקרה זה, אי הנוחות משתלמת!

טיפ חשוב: אל תקבע את טיפול הפנים הראשון שלך ממש לפני אירוע חשוב. לפעמים, תלוי בסוג העור, הטיפול עלול לגרום לאדמומיות שתחלוף לאחר כמה ימים ותשאיר אותך עם עור רענן, נקי וצעיר.

תגובות