עדי פרילינג אנקורי לא תתמודד לראשות העירייה

חברת מועצת העיר עדי פרילינג אנקורי, אשר הכריזה על מועמדותה לראשות העירייה לפני למעלה מחודש ימים, הודיעה היום על פרישתה, זאת בעקבות תוצאות סקר, לפיו אחוז גבוה מאוד של התושבים לא יבחרו באישה דתייה לראשות העיר. פרילינג אנקורי תמשיך את התמודדותה למועצת העיר הוד השרון, בראש סיעת ”ביחד”, וצפויה לזכות בשלושה מנדטים ולכהן כסגנית ראש העירייה.

מאת אירית מרק

רעידת אדמה במערכת הפוליטית בהוד השרון. חברת מועצת העיר עדי פרילינג אנקורי, הכריזה לפני שעות ספורות על כוונתה לפרוש מהמירוץ לראשות העיר, אך להמשיך ולהתמודד למועצת העיר בלבד.

 

עדי פרילינג אנקורי

 

פרילינג אנקורי, המוכרת למרבית אימהות בהוד השרון, נוכח מלחמתה המתמדת למען קידום מעמד הילד ופעילותה רבת השנים בתחום הרווחה וניצולי השואה, מהווה דמות פוליטית בולטת בעיר, דבר שיכול היה להקנות לה מעמד גבוה בבחירות לראשות העיר, אלא שנתוני הסקר הראו תמונה שונה.

על פי ממצאי הסקר שהיא בעצמה ערכה, עלו תוצאות מפתיעות, לפיהן לא תצליח לגבור על ראש העיר המכהן, אולם יש גם צדדים חיוביים בסקר ולפיהם, אותם אנשים שטענו כי לא יבחרו בה לראשות העיר, טענו שכן יבחרו בה למועצת העיר. הנימוק הוא שעשייה במועצת העיר לא מאיימת על הצביון החילוני של העיר.

בשלב זה נותרו שלושה מועמדים לראשות העיר, אולם פרילינג אנקורי טוענת כי לא תתמוך באף אחד מהם ומעדיפה להתרכז ברשימתה העצמאית למועצת העיר.

מי האנשים המרכיבים את רשימת “ביחד”?

”הרשימה שלי מאוד מגוונת ומכילה אנשים מכול הקשת הפוליטית. רשימת ”ביחד” היא רשימה עצמאית ללא תמיכה מפלגתית. אנחנו קבוצת אנשים טובים שאוהבים את העיר ורוצים את טובתה. בקרוב נציג את כל הרשימה ונהיה בחירה אותנטית לכול תושב ותושבת. הרשימה שלי תפעל למען ילדי העיר ובמיוחד תפעל לקידום מעמד הילד בגני הילדים”.

מי הציבור שתומך בך?

“כל תושב ותושבת שמכירים את העשייה שלי, מכירים ומוקירים את התנדבותי למען ילדי העיר והקשישים, הרווחה וניצולי השואה, כל האימהות שליויתי במשך שנים רבות במסגרות רבות והייתי להן משענת קנה איתן ואוזן קשובה, כל אלה הם קהל בוחריי. כל מי שרוצה שילדיו יזכו לשירות ולתנאים מצויינים יבחר בי. העשייה החברתית שלי מגוונת, שוויונית וחוצה מגזרים. אני נלחמת לתיקון עוולות חברתיות וליבי נחמץ נוכח מצוקות בתחום הרווחה”.

תגובות