100 ילדים מאושרים – במבצע של איש אחד מאיר אהרוני

הלב הטוב של רבים בכפר סבא שוב הוכיח עצמו, כאשר בשבועות האחרונים נענו לפנייה לתרום כסף לרכישת ילקוטים וציוד עזר ללימודים עבור 100 ילדים ממשפחות נזקקות.

 

מאיר אהרוני

 

היה זה מבצע של איש אחד, מתנדב מוכר בעיר כבר 20 שנה. שימש נשיא מועדון רוטרי, ובארבע השנים האחרונות מכהן כיו”ר ארגוני המתנדבים בכפר סבא – מאיר אהרוני.

הפנייה למאיר באה מאגף שח”ק – שירותים חברתיים קהילתיים בראשות רוזי נוימן ובניהולה של סילביה גלמן בקר – מנהלת המחלקה לעבודה קהילתית והתנדבות. סילביה שאלה את מאיר אם יוכל לסייע בגיוס תרומות לרכישת הציוד לילדים ממשפחות נזקקות.

מאיר אהרוני, שזכה ב-2019 בפרס גלר להתנדבות, אוהב אתגרים ונחשב לאחד ממגייסי התרומות הבולטים ביותר בעיר, נענה לאתגר, וגייס יותר מ-10,000 ₪ למטרה זו.

רובו של הכסף נתרם על ידי ידידיו של מאיר בפרלמנט גלי השרון ומחברים נוספים בגלי השרון, בין תרגילים בחדר הכושר לבין שחייה בבריכה.

אומר מאיר אהרוני: “מרגשת ההיענות המיידית של אנשים לתרום ולשמח את הילדים המגיעים מהשכבות הסוציו-אקונומיות החלשות. ילדים אלה  ראויים לתנאי פתיחה נאותים לרכישת לימודים והשכלה. התרומה הזאת עזרה להעניק להם הזדמנות שווה להגיע לבית הספר עם הילקוט והציוד הנדרשים ללימודיהם.”

השבוע זכה מאיר למכתב שבח ותודות מראש העיר, רפי סער, וממנהלת אגף שח”ק, רוזי נוימן, “על ההתגייסות המיידית והנכונות לסייע במהלך כל השנים למען הנזקקים”.

תגובות