ענת זיצ’ק פנחס, מהנדסת אזרחית מומחית בתחום ניהול הבנייה ונדל”ן, מצטרפת לרשימת ספורטה

ענת זיצ’ק פנחס, מהנדסת אזרחית מומחית בתחום ניהול הבנייה ונדל”ן, העוסקת בתחום החדשנות בבנייה, מצטרפת לרשימה של ספורטה

אסנת ספורטה, המועמדת לראשות העיר כפר סבא, חשפה הבוקר כי ענת זיצ’ק פנחס, מהנדסת אזרחית מומחית בניהול הבנייה ובנדל”ן הצטרפה לרשימתה. “ענת היא חיזוק משמעותי למטרה שהצבתי לעצמי, להרכיב רשימה איכותית שתסייע לי להוביל את כפר סבא להישגים משמעותיים”, אמרה ספורטה.

 

צילום שי כנפו

 

 

ענת זיצ’ק פנחס, מהנדסת אזרחית במקצועה הינה מרצה בכירה בפקולטה להנדסה אזרחית בטכניון ובאוניברסיטת בן גוריון. ענת עמדה בראש צוות תוכנית ייחודית לקידום חדשנות בענף הבניה בישראל מטעם המכון הלאומי לחקר ובנייה בטכניון וביצעה שורה של תפקידים בכירים בתעשייה.

בין השאר: ראש אגף בינוי והנדסה בחברת מוטרולה תקשורת, מנהלת הנכסים של קבוצת הבנק הבינלאומי הראשון, ראש תחום בינוי ב’ברן’ ובחברה לפיתוח קיסריה. ענת גם שימשה במשך שתי קדנציות כדירקטורית ויו”ר ועדת הביקורת בחברה הכלכלית של כפר סבא, חברה בנבחרת הדירקטורים של מדינת ישראל ובעשור האחרון פעלה לקדם מנהיגות נשית למילוי תפקידים בכירים בתחומי הניהול והביצוע בענף הבניה בישראל ומנהיגות נשית במרחב הפוליטי הארצי והמקומי כדירקטורית בעמותת כ”ן.

“לא הייתה לי התלבטות מי המועמדת המתאימה ביותר לתפקיד ראשת העיר. אין לי ספק שד”ר ספורטה היא מנהיגה שקורצה מהחומר הנכון להוביל את כפר סבא למקום הנכון. היא מביאה מנהיגות מסוג חדש ואני שמחה להיות לצידה במסע החשוב הזה”, אמרה ענת זיצ’ק פנחס. “מדובר במנהיגה מבטן ולידה, ישרת דרך, מקצועית, ולא פחות חשוב מזה בימינו מנהיגה עם ערכים ליברליים שאני בהחלט שותפה להם. אסנת לא רק ליברלית היא גם חזקה מספיק כדי לעמוד בלחצים על מנת לשמור על הערכים הללו. היא ללא ספק הכי ראויה להיות ראשת העיר הבאה של כפר סבא”, אמרה זיצ’ק פנחס, והוסיפה: “אני משוכנעת שהידע שצברתי בתחום התכנון והבנייה יתרום לקידום העיר בכוון הנכון”.

עד כה נחשפו שני שמות בלבד מרשימתה של ספורטה, הראשון היה לפני כשבוע, פרופסור ארנסטו קהאן והשנייה כאמור ענת זיצ’ק פנחס שרק הבוקר הודיעה על הצטרפותה לרשימה.

תגובות