ארבעה בתי ספר מכפר סבא זכו בתגמול ממשרד החינוך בגין הצטיינות בתחום הערכי, החברתי והלימודי

תיכון גלילי, תיכון שמיר (שהפך השנה לתיכון עירוני), בית הספר דמוקרטי ומדרשיית נעם – ארבעה בתי ספר בחינוך העל יסודי זכו בתגמול מטעם משרד החינוך, בגין הצטיינות במהלך שנת הלימודים תשפ”ג שהסתיימה לאחרונה, בתחום הערכי, החברתי והלימודי.
משרד החינוך פרסם היום (ראשון 20/8) את רשימת בתי הספר בחטיבה העליונה, שהצטיינו במהלך שנת הלימודים תשפ”ג בתחום הערכי, החברתי והלימודי.

בהישגים הערכיים-חברתיים, נכללים, בין היתר, המדדים הבאים: שיעור הגיוס לצה”ל או לשירות אזרחי-לאומי, מניעת נשירת תלמידים וקליטת תלמידי החינוך המיוחד. בהישגים הלימודיים נכללים, בין היתר, המדדים הבאים: אחוז הזכאות לבגרות, אחוז הצטיינות במבחני הבגרות, אחוז זכאות לתעודת בגרות איכותית ומידת השיפור בהשוואה להישגים בשנה הקודמת.

במסגרת זכייתם של ארבעה בתי הספר בתואר בתי ספר מצטיינים, יזכו מוריהם לגמול כספי בסך אלפי שקלים, בהתאם לדירוגם, כאשר מובילים בדירוג המקומי תיכון גלילי שמוריו יזכו לגמול כספי בסך כ-6,900 שקל כל אחד), אחריו תיכון שמיר שמוריו יזכו לסך של כ-4,600 שקל, ואחריהם בית הספר הדמוקרטי ומדרשיית נעם, שמוריהם יזכו בגמול של כ-3,500 שקל כל אחד.

ראש העיר, רפי סער: “מערכת החינוך של כפר סבא היא מהמובילות בישראל ואנו משקיעים את מירב התקציב העירוני בתלמידינו, בתוכניות פדגוגיות חדשניות, בהקמת מרחבי לימוד חדשניים, בהכשרת צוותי הוראה וחינוך ובחשיבה פורצת דרך. נמשיך להוביל את ילדינו ואת החינוך בארץ”.

מנהלת אגף החינוך אסנת חכמון: “אני מברכת את ארבעת בתי הספר על זכייתם והובלת ערכים חברתיים, קידום תלמידיהם והטמעה של תוכניות פדגוגיות ייחודיות. מערכת החינוך בכפר סבא מחדשת את עצמה ומתאימה את התכנים למאה ה-21, תוך מתן יחס אישי וחם לכל תלמידה ותלמיד וכך נמשיך לעשות גם בעתיד”.

תגובות