בזכות עובד אגף עבודות ציבוריות בעיריית כפר סבא: שורדת שואה שנותקה מבזק ומלחצן מצוקה בעקבות עבודות בנייה באזור מגוריה, חוברה שוב לקו הטלפון
בזכות עובד אגף עבודות ציבוריות בעיריית כפר סבא: שורדת שואה שנותקה מבזק ומלחצן מצוקה בעקבות עבודות בנייה באזור מגוריה, חוברה שוב לקו הטלפון. “אין לי מילים להודות על העזרה והליווי הצמוד”, היא אומרת בהתרגשות
שורדת שואה תושבת העיר כפר סבא, בעשור התשיעי לחייה, חוברה חזרה לבזק וללחצן מצוקה בביתה, לאחר שבועות ארוכים בהם הייתה מנותקת בעקבות עבודות בנייה. חיבור דירתה התאפשר בזכותו של רון קשי, מנהל מחלקה באגף תפעול בעיריית כפר סבא, שנחשף לסיפורה ולא הרפה עד שהביא לחיבור הדירה מחדש.
“קיבלתי פנייה שהגיעה מלשכת ראש העיר ומהביטוח לאומי אודות תושבת העיר, שורדת שואה, שמנותקת 5 שבועות מטלפון”, *מספר קשי.* הגעתי אליה ונדהמתי מהתנאים בהם היא מתגוררת, אך כל מה שהיא ביקשה זה את עזרתי לחבר אותה שוב לטלפון וללחצן המצוקה ומיד גם פניתי לחברת בזק. מסתבר, שבעקבות עבודות בנייה המתבצעות בבניין הוא היא מתגוררת ובסמוך, הייתה פגיעה בתשתיות ובמוקד התיקונים של בזק השיבו לי שהתקלה ידועה להם כבר מחודש נובמבר והיא נמצאת בסידור העבודה”.
לדבריו, “התשובה שקיבלתי לא סיפקה אותי ודרשתי לזרז את הטיפול ולחברה באופן מיידי לטלפון. הגיע טכנאי שירותי מאוד, שניסה והשתדל לסייע בכל דרך, אך לא הצליח מאחר שהבעיה טמונה בתשתיות שנפגעו בעת עבודות תמ”א המתבצעות באזור. לקחתי את הנושא כמשימה עבורי, בידיעה שאני לא הולך לעזוב את זה עד שהתקלה תטופל. פרידה סיפרה לי על כך שהיא חיה בגפה ואודות חייה הצנועים והמעניינים, והראתה לי את הפסנתר שבדירתה ואשר מביא לה נחמה בכל פעם שהיא מתיישבת לנגן בו. הצעתי לקנות לה אוכל חם, ציוד, לקחת אותה לקונסרבטוריון לשמוע ולנגן עם הנגנים הצעירים, אך היא סירבה בצניעות וכל מבוקשה רק היה חיבור לטלפון וללחצן החירום”.
קשי עמד עיקש על חיבורה של שורדת השואה לטלפון, ואכן תוך ימים ספורים ולאחר לילה של עבודת תשתיות, הושב הקו והיא חוברה שוב לטלפון וללחצן המצוקה. “בחברת בזק הבינו מיד שהדרישה שהעברתי להם חשובה ולאורך כל הטיפול זכינו לקבל מהם יחד רציני ומקצועי”, הוא מוסיף.
“אין לי מילים להודות על העזרה שקיבלתי”. *מספרת הגברת, שעלתה לישראל ממדינות חבר העמים, בלא מעט התרגשות.* רון ממשיך לבוא ולבקר אותי וזה מאוד משמח אותי. תודה גדולה על העזרה שהוא נתן לי ועל כך שהוא מגיע, יושב ומשוחח איתי”.
רון קשי. בתמונה
ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏אדם אחד‏, ‏מחייך/מחייכת‏‏ ו‏משקפיים‏‏

תגובות