ראש עיריית כפר סבא לשעבר, יהודה בן חמו, שוחרר הבוקר ממאסרו
ראש עיריית כפר סבא לשעבר, יהודה בן חמו, שוחרר הבוקר ממאסרו, לאחר שוועדת השחרורים החליטה לאשר בקשתו לשחרור מוקדם, כשנה וחודשיים לפני מועד השחרור. עוד קבעה הוועדה כי השחרור יהיה תחת הגבלות.
את בוקר השחרור העביר בן חמו בכותל בירושלים עם בני משפחתו

 

 

בן חמו. צילום תומר דואק
הוועדה כתבה בהחלטתה על שחרור מוקדם כי “האסיר יקיים אחר כל התנאים שנקבעו בתכנית השיקום ככתבם וכלשונם, לרבות המסגרת התעסוקתית.
עוד נכתב “האסיר ישהה במעצר בית בכל יום החל מהשעה 22:00 וכלה בשעה 06:00 של יום המחרת. האסיר יתייצב בתחנת המשטרה הקרובה למקום מגוריו אחת לשבועיים (בשבוע הראשון והשלישי כל חודש).
“האסיר מוזהר שאם יפר תנאי מתנאי השחרור, עלול למצוא עצמו בפני בקשה להפקעת רישיונו. מובהר לאסיר כי אין לשנות תנאי מתנאי השחרור ללא אישור ועדת השחרורים. כל בקשה לשינוי תוגש באמצעות רש”א”.
הוועדה פירטה החלטתה לשחרור “האסיר יליד 1961, מרצה מאסר ראשון למשך 30 חודשים בעקבות הרשעתו בשורה ארוכה של עבירות מרמה בנסיבות מחמירות, גניבה בידי עובד ציבור, עבירות מרמה לפי חוק התכנון והבניה ולפי פקודת מס הכנסה שביצע האסיר בעת שכיהן בתפקיד ראש עיריית כפר סבא. נוסף על עונש המאסר (גם על תנאי) חויב האסיר לשלם קנס כספי בסך 300,000 ₪ (עונשו של האסיר הוחמר על ידי בית המשפט העליון) שהאסיר משלם בהתאם להסדר שנקבע בגזר הדין.
“במהלך המאסר השתלב האסיר במסגרות חינוך, תעסוקה וטיפול ייעודי בתחום עבירות מרמה ובהמשך השתלב גם באגף השיקום שם שוהה עד היום. חוות דעת גורמי שב”ס חיוביות וניתן להתרשם מהן שהאסיר, חרף הקשיים בתחילת הדרך, הפיק תועלת מהטיפול. האסיר נמצא מתאים לבניית תוכנית שיקום מטעם הרשות לשיקום האסיר והתוכנית כוללת טיפול פרטני פסיכו-סוציאלי וטיפול קבוצתי ייעודי לעברייני מרמה וכן תעסוקה.
“האסיר הצהיר לפנינו (כפי שהצהיר גם בבית המשפט) כי אין בכוונתו לשוב לחיים הציבוריים ולפנינו גם הוסיף כי לא ישוב למלא תפקיד כנבחר ציבור. בנסיבות הללו הסכים נציג היועמ”ש לשחרורו המוקדם של האסיר, ואנו מקבלים הסכמה זו”.
אשר על כן אנו מורים על שחרורו המוקדם של האסיר בתנאים. כמו כן מוצא בזאת צו עיכוב יציאה מן הארץ. הוועדה מאחלת לאסיר הצלחה בהמשך הדרך”.
כל העדכונים בקבוצת קול כפר סבא > https://chat.whatsapp.com/CxL4GIeTTHfHHGCDEGlKuC

תגובות