אמן החושים שמטריף את כל אירופה

שום דבר מילדותו המוקדמת של ליאור סושרד לא הכינה אותו ואת הסביבה הקרובה לו למה שיקרה בהמשך. אי אפשר היה לדמיין כי הילד הביישן מחיפה, יהפוך לאחד מאומני החושים הגדולים והפופולאריים בעולם היום. אם אתם רוצים לחזות במי שהצליח להדהים את ברברה סטרייסנד ומי שהצליח להמם את משפחת קרדישיאן, זה הזמן לעשות זאת. 

תחילת דרכו של האמן 

סושרד הופיע לראשונה בגיל 10 לחברים ובני משפחה. מכירים את הילדים האלו העושים קסמים למבוגרים וכולם מתפלאים מהם, בעיקר כדי לתת להם תחושה טובה? אלא שבמקרה הזה, הסובבים אותו הבינו כי מדובר על כישרון יוצא דופן. סושרד פשוט הצליח להבין איך אנשים מרגישים, על מה הם חושבים ולהמם אותם ביכולות שלו. לאורך השנים לא היה ברור האם הילד המוכשר יהפוך את התחביב למקצוע. הוא התגייס לחיל הנדסה ושירת ביחידה המובחרת ‘יהלום’.

Photo by Klim Musalimov on Unsplash

אחרי הצבא, התפרנס מימי הולדת לילדים, אבל עדיין לא היה ברור האם ימשיך במסלול הזה או יבחר לעשות משהו אחר. בשנת 2006 במסגרת תכנית המציאות ‘היורש של אורי גלר’, התוודע ליאור סושרד לקהל הישראלי. אבל, אם חשבנו כי הכישרון שלו יוביל אותו בהצלחה בישראל הקטנה, הרי שלא כך היה. סושרד אשר הבין איזו מתנה יש לו בידיים כיוון רחוק, אל ארצות הברית, מעבר לים. 

התרגיל שהדהים את ברברה סטרייסנד 

לאורך השנים הופיע סושרד בארצות הברית, בערים כמו ניו יורק ולאס וגס, אבל עדיין לא קיבל את תשומת הלב הראויה לאמן כמותו. אמנם, הוא השתתף בתוכניות שונות כמו זו של לארי קינג, בתוכנית האירוח של ה NBC , The Tonight show , אצל ג’יי לנו ועוד https://liorsuchard.com/he/ , אבל שום דבר לא הכין אותו לפריצת דרך אשר התרחשה באופן מקרי במסעדה בלוס אנג’לס. הוא ישב שם, נפגש עם חברים ולפתע ראה מרחוק את השולחן עליו התיישבה לא אחרת מאשר ברברה סטרייסנד הכוכבת המפורסמת. הוא הבין שזו שעת הכושר. באופן כאילו אגבי, החליט להציג ליושבי השולחן איזה טריק ובמהלכו תפס את תשומת הלב של המלצרים במסעדה. כאשר ראה את מבטה של סטרייסנד מנסה להבין מה מתרחש שם, קם אליה וביצע טריק מול הפנים שלה ממש. לא עבר הרבה זמן והשניים פתחו במופע משותף, מה שהפך את סושרד לאחד האמנים הישראלים המצליחים בעולם. 

הוא מדהים את הכוכבים של הוליווד 

בהמשך, התחבר סושרד עם שורה של סלבריטאים בעלי שם בארצות הברית. הוא הופיע ביום ההולדת של ג’ניפר לופז, הפך כמעט בן בית אצל האחיות קרדישיאן ואפילו היה אמן החושים הראשון אשר ערך הופעה קצרה באירוויזיון. סושרד המשיך להופיע בתכניות אירוח ובמקביל, פיתח קריירה עוצרת נשימה בהודו, באוסטרליה ובמדינות נוספות. עד היום מזמינים את סושרד עשירי העולם להופעות פרטיות באירועים חגיגיים. 

למה אתם לא יכולים לוותר על ההופעה הזו 

זה לא משנה בני כמה אנחנו, לעולם, בני האדם הם קצת כמו ילדים. מחכים למשהו שיפתיע אותם, רוצים לראות קסם. יש משהו מדהים בהופעות של סושרד. משום שההופעה כולה מבוססת על האינטראקציה של האומן עם הקהל, אנחנו אף פעם לא יכולים לדעת מה יקרה ברגע הבא. משום שהאופי של התרגילים משתנה כל הזמן. לא רק זה, אלא, מדובר על אומן יוצא דופן ומדהים. יש משהו חד פעמי ובלתי נשכח ברגע בו אנחנו רואים קסם מתרחש לנו מול העיניים. אם אתם רוצים לחוות חוויה על טבעית, זה הזמן להזמין כרטיס או להזמין את האומן להופעה באירוע. 

תגובות