5 המתנות שאישה לעולם לא תגיד להן “לא”

הגיע הרגע שבו אתם מעוניינים לרגש ובגדול את האישה שבחייכם במתנה שהיא תאהב לקבל ואתם מעוניינים להפחית את סיכויי ההחלפה.

Photo by Baylee Gramling on Unsplash


אתם בוודאי תשמחו להעניק לה מתנה שהיא תהנה ממנה, אבל ההיצע המסחרר בחוץ עשוי לבלבל ולא תמיד אנחנו יודעים במה לבחור.
כמובן שחשוב להכיר לעומק והיטב את מקבלת המתנה לפני שבוחרים מה להעניק לה וכך להגדיל את הסיכויים שאכן בחרתם מתנה שתואמת לאישיותה והעדפותיה ובכל מקרה, אם אין לכם מושג מה תהיה המתנה האולטימטיבית עבורה, הכנו עבורכם אסופה של רעיונות והמלצות למתנות שנשים פשוט אוהבות:

תכשיטים שמעבירים מסר של הערכה
אין כמו תכשיטים להעצים ולשדרג את הנוכחות וההופעה ובמיוחד טבעת. זו לא חייבת להיות טבעת אירוסין או נישואין – נשים רבות אוהבות לגוון את הלוק עם טבעות שונות בשלל סגנונות.
חשוב לבחור טבעת שתעמוד בסטנדרט גבוה של חומרי גלם משובחים כמו כסף סטרלינג 925 (92.5% כסף טהור) או ציפוי זהב ובעיצוב מושקע המתכתב עם הטרנדים העכשוויים בזירה.
בין האופציות: לינקים המלופפים זה בזה ומעניקים נפח מעניין, אלמנט אייקוני של פרח אגדי, טבעת שכבות, טוויסט עתיק לצד פרשנויות מודרניות של טבעות ייחודיות. מומלץ לבחור מותג תכשיטים שידוע שמציג קולקציות מגוונות ועומד מאחורי הפריטים ומציע גם משלוחים מהירים יחד עם החלפות במידת הצורך במחירים מעולים. 

להמתיק את החגיגה
עולם המתוקים לא נמס לרגע ומציע אינספור מתנות נהדרות לנשים שאוהבות מתוק וגם מעריכות שוקולד בוטיק. אפשר למצוא מבחר מסחרר של שוקולדים משובחים במגוון צורות ודמויות או אפילו לפסל את דמותה בשוקולד וליצור מארז שכולו עינוגים ופינוקים של שוקולדים ומאפים מתוקים, סוכריות טעימות ועוד ולצרף גם יין כדי שהיא תוכל לחגוג עד שיכרון חושים ולארוז את המארז כולו בדרך יצירתית כמו קופסה עם הדפסים גראפיים מרשימים או כמשחק מעניין.

ניחוח אישה
בשמים אף הם נחשבים למתנה שנשים תמיד אוהבות, כי איך אפשר שלא? בושם הוא מוצר פרמיום יוקרתי בו הושקעה עבודה רבה ביצירת פורמולה של ריח.
כדאי כמובן לברר אילו ריחות האישה אוהבות אם לא רוכשים עבורה בדיוק את הבושם שהיא תמיד מזליפה אלא גרסה אחרת.
ישנן מהדורות מוגבלות של בשמים אגדיים ידועים כך שהיא תוכל לנסות מהדורת קיץ או מהדורה אחרת של הבושם המיתולוגי שלה או שתפתיעו אותה בניחוח קצת אחר ותוכלו לצרף גם קרם גוף להשלמת הניחוח והטיפוח המפנק.

בשיק אופנתי
מתנה שהיא סטייליסטית תמיד עובדת, במיוחד אם תרצו לחדש ולרענן לאישה את המלתחה ביחד עמה. אפשר להציע לה שירות VIP של סטייליסטית שתיקח אותה ליום קניות משותף ותתפור לה אאוטפיטים לפי הסגנון האישי שלה או לפי סגנון חדש שהיא רוצה לאמץ או פשוט להציע לה שוברי מתנה למותג בגדים שהיא אוהבת או לארוז עבורה חבילה שלמה של בגדים, אקססוריז נלווים והנעלה מתאימה לאחר שבררתם את המידה שלה או חשבתם על שיק שהיא תאהב. 

הקדמה הטכנולוגית מפתיעה
מה דעתכם על מתנה באוריינטציה טכנולוגית? המבחר העצום היום של חידושים טכניים מאפשר להפתיע את האישה של חייכם בפתרון טכני המדויק עבורה. כמו למשל, שעון חכם שיעזור לה לעקוב אחר צעדים ולנהל את הלו”ז או דאג’טים מדליקים למשרד או לפינת העבודה, לתהליכי הבישול אם היא חובבת בישול או לאירוח אם היא מרבה לארח.
אגב, טלפון חדש תמיד מתקבל בשמחה במיוחד מהדור החדש ואפשר לצרף גם אביזרים נלווים כמו נרתיק מעוצב עם טביעת חותם אישית – רקמה של שמה או הדפס הנושא את שמה. 

תגובות