כך תעצבו את אלבום החתונה הלא רשמי

חתונה זהו אחד האירועים המשמעותיים ביותר בחיים, נקודת שיא המלאה באהבה, שמחה ותחושה של יחד, והרגשה שרוב הזוגות היו רוצים לנצור למשך כל החיים. אז אולי אי אפשר לשמר את ההרגשה, אבל את הרגעים היפים של הערב כן אפשר לתעד, בין אם באלבום חתונה רשמי שעורך צלם האירועים, ובין אם על ידי אלבום חתונה לא רשמי, שאתם אלו שעורכים.

 

freepic

למה צריך אלבום חתונה נוסף? 

אלבום החתונה הרשמי הוא מזכרת יקרת ערך המתעדת את יום החתונה ושעות ההכנה שקודמות לו. התמונות מצולמות על ידי צלמים מקצועיים, הם אלו שבוחרים את התמונות המוצלחות והיפות ביותר ויוצרים מהן אלבום מקצועי שישמר לדורות. לעומת זאת, אלבום חתונה לא רשמי מציע פרספקטיבה אינטימית יותר ולוכד את הרגעים המיוחדים שהתרחשו מאחורי הקלעים ולא זכו להיכנס לאלבום הרשמי, בין אם אלו תמונות מצחיקות, מרגשות או מביכות שמשקפות באמת את המהות של היום ואת האישיות של שניכם.

היתרונות של אלבום חתונה לא רשמי

עיצוב אלבום חתונה דיגיטלי לא רשמי פותחת לפניכם עולם שלם של אפשרויות. כאשר אתם אלו שיוצרים את האלבום, יש לכם חופש לכלול מגוון רחב יותר של תמונות, ללא הגבלה של מקום, כמו גם ללא הגבלה של הציפיות המתלוות לעיצוב האלבום המסורתי. אלבום לא רשמי הוא דף חלק ועליו אתם יכולים לספר את סיפור האהבה שלכם בדרך יצירתית, ולהציג צילומים מיוחדים ומהנים שאולי לא מתאימים לנרטיב החתונה המסורתי, אך כן מציינים את אבני הדרך שעברתם כזוג.

מסע העיצוב מתחיל עם הרגע שבו התחלתם

מה שנפלא בעיצוב אלבום חתונה לא רשמי הוא שאתם יכולים לפתוח אותו בכל נקודת זמן שתבחרו. אינכם חייבים דווקא להתחיל ביום החתונה בפועל. אתם יכולים להתחיל עם התמונה הראשונה שלכם יחד, אשר תסמן את תחילת דרככם המשותפת. הצילומים הראשוניים הללו הם ספתח לסיפור האהבה המיוחד שלכם, ואתם בוחרים היכן הוא מתחיל וכיצד לספר אותו. 

איך אפשר בלי תמונות ממסיבת הרווקות 

מסיבת הרווקות היא ה-מסיבה, ציון דרך מרגש ובלתי נשכח לקראת החתונה. בטוח שצולמו שם כמה תמונות מביכות של הכלה, נכון? באלבום החתונה הלא רשמי יש להן מקום. הוספת תמונות מביכות ממסיבת הרווקות תוסיף לאלבום טאץ’ של ספונטניות וצחוק מהרגעים המיוחדים עם החברות לפני היום הגדול. תמונות ממסיבת הרווקות מתעדות את הרגעים הבלתי נשכחים שיעלו מיד חיוך על הפנים של כל מי שידפדף באלבום, גם לאחר שנים. 

טקס החינה המסורתי

טקס החינה הוא אירוע משמעותי, ססגוני ושופע בתלבושות ומאכלים שחובה לתעד. יותר מכך, חובה לכלול באלבום החתונה הלא רשמי. התלבושות המיוחדות, שולחן האוכל העשיר, האורחים שהגיעו לחגוג, כל אלו ועוד הם רגעי שיא בלתי נשכחים שיכולים להוסיף המון צבע וחיים לאלבום המעוצב שלכם. כמובן שאם טקס החינה צולם על ידי צלמים מקצועיים, זה המקום לשלב את כל התמונות שצולמו על ידי החברים, בני המשפחה או אפילו תמונות שצולמו על ידכם. 

צרו לעצמכם מזכרת רומנטית של כל הרגעים המיוחדים

אלבום החתונה הרשמי יכול לשלב תמונות אווירה או דיוקנאות משפחתיים בעוד שהאלבום שאתם מעצבים יציג דווקא את הרגעים הספונטניים שאולי חמקו מעין המצלמה, אבל לא חמקו מליבכם. האלבום ישמש כמזכרת רומנטית ויתעד את כל אבני הדרך המיוחדות שלא תרצו לשכוח, הבדיחות הפנימיות, הרגעים המביכים או רגעי השיא המרגשים, יחגוג את הסיפור האהבה המשותף שלכם ויאפשר לכם לחיות בכל פעם מחדש את חגיגות האהבה שלכם. 

תגובות