מפגן כוח לראש העיר כ-2000 תומכים הגיעו להשקת קמפיין הבחירות של רפי סער // ארז מי רז

מעל 2000 איש הגיעו לכנס השקת קמפיין הבחירות של ראש עיריית כפר סבא, רפי סער שנערך השבוע בקאנטרי קלאב. כנס הבחירות המרכזי הוא אתגר גדול למתמודדים שמסמן את כוחם. ראש העיר הצליח להביא כ 2000 תומכים, ויש האומרים הרבה יותר, לכנס הראשון והשקת מטה הבחירות שלו. אורחת הכבוד בכנס הייתה מירב מיכאלי, יו”ר מפלגת העבודה.

צילום: פרטי

 

 

כידוע סער מקבל תמיכה ממפלגת העבודה בהתמודדות לראשות העיר. חברת הכנסת מירב מיכאלי דיברה על העשייה של סער והביעה תמיכה במועמד. “קשה להסביר כמה ריגשתם אותי!” אמר סער “זה לא מובן מאליו לראות את כולכם, ערב ראש השנה, פתיחת שנת לימודים, אבל נתתם לנו הרבה מאוד רוח. “לפני חמש שנים עשינו את זה בפעם הראשונה בזכותכם – והפעם נעשה את זה חזק יותר, גדול יותר, גם לראשות העיר וגם למועצה! כפר סבא חייבת להמשיך בעשייה – חייבים להשאיר את ההגה בידיים מנוסות! אוהב אתכם”.

מספר שתיים ברשימה של רפי סער, יד ימינו, סגן ראש העיר דני הרוש המלווה אותו צמוד כבר חמש שנים. לפי דבריו של סער מעל הבמה ניתן להבין שמעבר לקרב על ראשות העיר הם ילחמו חזק מאוד על המנדטים למועצת העיר. רפי מכוון לכבוש את מועצת העיר עם מספר רב של מנדטים. לחזק את הרשימה שלו ולהפחית את לחץ הסיעות האחרות.

 

צילום: פרטי

תגובות