54 יום לבחירות: אסנת ספורטה להדר לביא “הבחירות הן לא למי יש יותר כסף. אם על זה הייתה ההתמודדות – היית מנצחת”

מאת: אירית מרק / אתר החדשות המוביל קול כפר סבא 

54 יום לבחירות : הצטרפו אלינו לשיח בקבוצת הבחירות – לחצו כאן 

אתמול, יום רביעי, בצהרי היום, קיבלו חברי קבוצת בחירות 2023 בווטסאפ הודעה לפיה המועמדת לראשות העיר אסנת ספורטה תעלה בשעה 2030 בערב, הודעה חשובה לגבי הבחירות המקומיות.

ספורטה

 

 

כמה דקות לאחר השעה 2030 בערב יצאה ספורטה בהודעה דרמטית למדי לפיה היא קוראת למועמדים להצטרף אליה לעימות פומבי. בהמשך, אמרה “החלטתי לפנות בלייב, לא בסרטונים ערוכים שעולים אלפי שקלים. אנחנו נמצאים חודש וחצי לפני הבחירות, ומגיע לכם לדעת שבחודשים האחרונים נשפכים פה, בכפר-סבא, מיליונים, בניסיון להשפיע לכם על התודעה.
אבל לפני זה, אני רוצה לפנות אלייך, הדר לביא. אני פונה אלייך באופן אישי, אני רוצה לומר לך שלנהל עיר זה לא משחק ילדים. כפר—סבא היא עיר גדולה, מעל 110,000 תושבים. תקציב של מעל מיליארד שקלים ויותר מ-3000עובדים. זה אירוע מורכב.
והבחירות הן לא למי יש יותר כסף. אם על זה הייתה ההתמודדות – היית מנצחת. הבחירות הן על מי האדם או האישה הכי מתאימים למשימה הסופר מורכבת הזאת. ושתינו יודעות שהניסיון הניהולי שאני מביאה איתי, הופך אותי להיות המועמדת הכי מתאימה והכי בשלה לתפקיד”.

ספורטה כמו כולם נחשפו לנתונים “הדר לביא היא המועמדת שהוציאה הכי הרבה כסף ברחבי הארץ בבחירות אלו“. 

ספורטה “גם לפני 5 שנים התמודדת, וגם אז השקעת מיליונים. וגם אז פרסמת שאת מנצחת את רפי סער עם 35%, בדיוק כמו שאת עושה היום ובסוף קיבלת רק 17 ואפילו לא עלית לסיבוב השני. וגם היום, למרות ששמת כבר מיליון וחצי שקלים על הקמפיין הזה. זה מבקר המדינה אומר. לא אני. ואני דרך אגב, רק 300 אלף, הנה אני שמה את זה כאן בשקיפות מלאה. את הגעת לתקרת זכוכית. ואת יודעת טוב מאוד – שאני המועמדת היחידה שכל הזמן הולכת ומתחזקת. וזה לא בזכות כסף או מהלכים שעושים עבורי יועצים אסטרטגיים שמרוויחים מאות אלפי שקלים. זה בזכות כל האנשים המדהימים שמצטרפים אלי כל יום.

“לכן, אז אני קוראת לך הדר, אל תשחקי בגורל של העיר, הסירי מועמדות. שימי את האגו בצד, תחשבי על טובת העיר. תסירי מועמדות כבר היום ותכריזי שאת תומכת בי. עשית עבודה נהדרת כחברת מועצה, בואי תהיי סגנית. תלמדי איך מנהלים עיר. תצטרפי אלי והוביל את כפר-סבא ביחד. יש הבדל עצום בין לכתוב שאילתות לניהול עיר”.

 

לעוד כתבות פוליטיקה מקומית לחצו כאן

לאתר קול כפר סבא – לחצו כאן 

תגובות