סניף הליכוד בכפר סבא יצא לדרך בבחירות המוניציפאליות בכנס הזנקה מרשים עם השר ניר ברקת

הסלוגן – “מתלכדים למען כפר סבא”. בראש הרשימה סגן ראש העיר אורן כהן ובמקום השני תא”ל (מיל.) אשר שחר. עוד ברשימה, באופן חסר תקדים, אורית מוסלי שהיא על הרצף האוטיסטי.

הצטרפו אלינו לשיח 
בקבוצת ווטסאפ בחירות שלנו > לחצו כאן

סניף הליכוד בכפר סבא, השיק את קמפיין הבחירות כשהוא מצביע על אחדות שורות ונחישות להביא שלושה מנדטים. הסניף קושט באופן חגיגי עם בלונים והרבה צבע – צבעי הכחול, לבן וכתום שהם הצבע של הרשימה בקמפיין הנוכחי.

הסלוגן של הליכוד יהיה – “מתלכדים למען כפר סבא” שהוא למעשה מבטא את שם הרשימה – הליכוד אבל גם שם את אחדות העיר והעם כדגל מרכזי.

בראש הרשימה – סגן ראש העיר אורן כהן, רס”ן במיל. ביחידות שדה מובחרות ובעל תואר שני במשפטים. כהן היה בקדנציה האחרונה ממובילי הקואליציה והשמיע קול לאומי חד ובולט בהשפעתו על שרי ומשרדי הממשלה לרבות בתחומים העירוניים הרלוונטיים לכפר סבא.

במקום השני תא”ל (מיל.) אשר שחר אשר ניהל את הלחימה של חיל הים בשנים האחרונות ונבחר לאחרונה להיות בוועד שכונת הדרים. שחר צפוי לגרוף קולות רבים כנציג השכונות המזרחיות ויביא עימו ניסיון רב בתחום הבטחון האישי.

במקום החמישי – בשורה פורצת דרך ! אורית מוסלי – בת 35,עובדת בחברת הייטק, מאובחנת על הרצף האוטיסטי, עוסקת במגוון ענפי ספורט התחרותי בארץ ובחו”ל והוציאה לאור לאחרונה ספר שכתבה

עוד ברשימה – במקום השלישי מיה קלימי, מאמנת אישית, במקום הרביעי אנה שמילוביץ, פעילה חברתית ובעל ניסיון עשיר בתחום המינהל וקשרי עיר וממשלה.

אורן כהן : “אני גאה ברשימה האיכותית שהצגנו היום. אני גאה מאד בעובדה שילדים ומבוגרים על הרצף האוטיסטי ובעלי צרכים מיוחדים בכלל ייראו את הצעד התקדימי בשיבוצה של אורית מוסלי ואני בטוח שביחד עם הצוות המנצח שמלווה אותנו נדאג ללכד את השורות במועצת העיר ולהביא לשם ליכוד גדול, מוביל ומשפיע. נדאג לתושבים ונשים את התושב במרכז העשייה שלנו”.

אלי חיון פעיל בכיר בליכוד סיפר “כרגיל הגיעו להפגין ולהפריע, קומץ מפגינים רועש. להבדיל מהפעם שעברה, בעת ביקורו הקודם של השר ברקת בו המפגינים צרו והזיקו לסניף (שברו את החלון)  הפעם ההפגנה עברה בשלום בזכות ההערכות הטובה של משטרת כפר סבא אשר אפשרה כינוס דמוקרטי בעיר. המשטרה הגנה בגופה מפני מפגינים מלטנטיים ואפשרה לכינוס הליכוד להתקיים”.

תגובות