אושרה ולדמן במאמר דעה אישי על האיחוד בין הדר לביא לבין עדי סקופ

אושרה ולדמן / פעילה חברתית / מאמר דעה אישית

האיחוד של הדר לביא ועדי לוי סקופ לא יושב אצלי טוב.
לקח לי קצת זמן להתבשל עם זה אבל זה לא יושב לי טוב. לא בגלל היבט פרסונלי אלא משלל בחינות אחרות:
  1. כניסה תחת חסות מפלגה בעוד ידוע שאני חושבת שרשימות למועצת העיר צריכות להיות א-מפלגתיות. שום דבר טוב לא יוצא מחיבור עם מפלגה כלשהי. מה השיקול של הדר להיכנס תחת כסות מפלגתית?
  2. עדי מקבלת את המיקום במספר 2. לפי הפרסום ב’השרון פוסט’ חברת המועצה קרן חגואל גרשון משובצת במקום הרביעי ברשימה. להדר יש שני חברים ברשימה – פנחס כהנא ויעל סער – שהצלחתה של הדר נשענת עליהם ברובה. איפה הם משובצים?
  3. כניסתה של עדי לרשימה של הדר נעשית כנראה עם הבטחה לקבל סגנות ככל שהדר תזכה בבחירות. מה שאומר, שהסיכוי לסגנות לפנחס או יעל לזה פוחת משמעותית. אילו הדר זוכה פנחס או יעל מקבלים סגנות בוודאות. אילו הדר הייתה מקימה קואליציה עם עדי, הסיכוי של עדי לקבל סגנות גבוה ככל שהיא תצליח להכניס למועצה שני מנדטים, והסגנות הזו לא מגיעה על חשבון הסגנות לחבר הסיעה.

    צילום זיו וינר
  4. הסיכוי של עדי להכניס למועצה שני מנדטים הוא גבולי, אז בשביל מה הדר היתה צריכה את הבטחת השילוב הזה כבר עכשיו?
  5. ואמרתי לא פרסונלי אבל בכל זאת, עדי מאד דומיננטית ודעתנית בשלל נושאים עירוניים חופפים לאלו שהדר נוגעת בהם. הדר נמנעת משילובים עם אנשים שיש להם או יכול להיות היבט פוליטי מקביל לשלה. עם פנחס ועם יעל אין לה נושאי מחלוקת שכן יש להם בלעדיות בתחומים המקצועיים שהסיעה מייצגת. אבל מול עדי זה לא בהכרח המצב. לדעתי, הסיכוי של האנשים בסיעה הזו לפעול יחד ללא רעשים הוא נמוך.

 

 

 

תגובות