עיריית כפר סבא והחברה הכלכלית לפיתוח העיר קיימו היום טקס הנחת אבן פינה למבנה קבע חדש לתנועת הנוער העובד במערב העיר

עיריית כפר סבא והחברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא קיימו היום, שלישי 19/9, טס הנחת אבן פינה למבנה החדש לתנועת הנוער העובד והלומד בעיר, שבנייתו החלה במערב העיר, באמצעות החברה הכלכלית.
המבנה החדש נבנה ברחוב זטלר, סמוך למבנה החדש של בית הספר היסודי הצומח, שנפתח ב-1 בספטמבר, עם פתיחת שנת הלימודים החדשה תשפ”ד.

מבנה הנוער העובד והלומד ישתרע על שטח של כ-350 מ”ר והוא יכלול חדרים חדישים ונגישים לפעילות התנועה במערב העיר, שירותים וחצר לפעילות נוספת, בין רחובות אנגל לפריבר. כמו כן, הוא יחובר לבית הספר החדש בשביל להולכי רגל ובשביל נוסף לרכיבה על אופניים.
העבודות על הקמת המבנה החדש, המבוצעות באמצעות החברה הכלכלית, צפויות להסתיים בחודש מאי 2024, כאשר הפרויקט כולל אף את פיתוח רחוב זטלר, בין היתר עבודות פיתוח של מדרכות, גינון, תאורה חסכנית וחידוש האספלט.

בני חדד צילם

יש לציין, כי הקמת המבנה החדש לתנועת הנוער העובד והלומד מצטרפת להקמתו של מבנה חדש לתנועת הצופים, שבנייתו החלה לפני מספר חודשים ואשר יתפרס על שטח של כ-400 מ”ר, לרבות חדרי פעילות, חלל רב תכליתי, שירותים ועוד.
עיריית כפר סבא משקיעה את מירב המשאבים בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי, כאשר למעלה מ-50 אחוזים מתקציב העירייה מופנים לחינוך, ובעיר פועלים מספר מרכזי נוער בפריסה ברחבי העיר, מרכז מוזיקה עירוני לנוער ו-5 תנועות נוער: הנוער העובד והלומד, הצופים, בני עקיבא, השומר הצעיר וכנפיים של קרמבו. זאת בנוסף ל-25 קבוצות מנהיגות נוער, בהן לוקחים חלק 1,500 נערות ונערים, 82 אחוז מבני הנוער בעיר המתנדבים במסגרות שונות ועוד.

תגובות