נשיאת ארגון בני ברית בהוד השרון הצטרפה לרשימת “ביחד” בראשות עדי פרילינג אנקורי

פיצוץ גלקטי בשמי הפוליטיקה בהוד השרון. דליה לוי פרשה מהרשימה של המועמד לראשות העיר יעקב בדור והצטרפה לרשימת “ביחד” בראשות חברת מועצת העיר עדי פרילינג. מאות משפחות התומכות בלוי כבר בירכו על האיחוד והודיעו כי יתמכו בה. גם בדור בירך על ההצטרפות ואמר כי דליה היא נכס חברתי עצום וכוח מוביל בתחום החברה והקהילה”. עם הגשת הרשימות נודע למערכת פוסט רשימת השמות ברביעייה הראשונה ובתוכן שלוש נשים חזקות ומובילות בקהילה.

מאת אירית מרק

איחוד הכוח הנשי בדקה התשעים. שעות ספורות לפני סגירת הרשימות והגשתן לרשם המפלגות, הודיעה נשיאת ארגון בני ברית בהוד השרון דליה לוי, על הצטרפותה לרשימת “ביחד” בראשות חברת מועצת העיר עדי פרילינג אנקורי. רשימתה של פרילינג אנקורי מונה 3 נשים ברביעייה הראשונה ומהווה כוח נשי מוביל בעיר.

נוכח ההצטרפות החשובה, זכתה פרילינג אנקורי לתוספת כוח משמעותית ערב סגירת הרשימות. דליה לוי (54), אם לארבעה ילדים, אקטיביסטית חברתית המוכרת למאות משפחות בעיר מתוקף תפקידה כנשיאת ארגון בני ברית בהוד השרון, וכן מתוקף תפקידה כמנהלת אגודת יד ביד – למען ילדים בסיכון, הצטרפה לעדי פרילינג אנקורי מתוך מטרה להעצים כדבריה את עשייתה החברתית והקהילתית ולהיות במקום בו מתקבלות ההחלטות.

החלטתה של לוי להצטרף לרשימתה של פרילינג אנקורי התבצעה לאחר שיעקב בדור הסיר את התמודדותו לראשות העיר והצטרפותו במקום הרביעי לרשימתו של המועמד לראשות העיר ערן פרלמן, המתחזק מאוד בימים אלה.

לוי: “במשך למעלה מ 12 שנה אני חלק בלתי נפרד מארגון בני ברית. צמחתי בו מתפקיד מזכירה ועד לנשיאות, ובמקביל אני משמשת גם כסגנית יו”ר בני ברית באיזור השרון וכן בוועד המנהל של בני ברית הארצי. בתריסר שנים אלה פגשתי מאות משפחות והייתי עבורן אוזן קשבת וכתף תומכת. את הניסיון הרב צברתי בעבודת שטח מאומצת גם במסגרת תפקיד זה וגם בהיותי מנהלת של אגודת יד ביד – הפועלת בהוד השרון לטובת ילדים ונוער בסיכון. העבודה עם ילדים בסיכון, מגוונת מאוד, ומחייבת גישה אישית לכול ילד וילדה. זהו אתגר גדול אך בצדו יש סיפוק רב. זאת ועוד, מתוקף תפקידים נוספים שאני ממלאת בחינוך הפורמאלי והבלתי פורמאלי, אני נתקלת בקשיים רבים, שלא מאפשרים טיפול מיטבי ולכן החלטתי לפעול מהמקום המשפיע ביותר – מועצת העיר”.

עוד מוסיפה לוי: “נושא החינוך והרווחה הם הנושאים העיקריים הנוגעים ללבי ולעבודתי היומיומית. בכוונתי להרחיב ולשפר את ההשקעות בחינוך, להוסיף משאבים כספיים וכוח אדם איכותי ולהעמיק את הטיפול בתחום הרווחה שלצערי לא מטופל כנדרש”.

תגובות