הדר גן-אל קריגר מספר 5 ברשימת ראש העיר רפי סער

בתה של חברת המועצה לשעבר אתי גן-אל תוצב כמספר 5 ברשימה של רפי סער: ״שיתוף הפעולה שהתחיל בהנהגת הורי גני הילדים העירונית ימשיך בפעילות ענפה במועצה לטובת כל ילדי כפר סבא!״

 

 

רו״ח הדר גן-אל קריגר (37) היא דור שני בכפר סבא, נשואה +2 ומנהלת הכספים בחטיבת API בחברת התרופות “טבע”, היא האישה השלישית שמצטרפת לרשימתו של רפי סער אחרי אורית מסמי ושלי סבר.

במקצועה היא רואת חשבון ובעלת תואר בחשבונאות וכלכלה מאוניברסיטת תל אביב. בעברה שירתה כקצינה בחיל האוויר וכיום מנהלת סכומי עתק של מאות מילוני דולרים מול חברות הפארמה הגדולות בעולם. כמו כן, עוסקת בניהול והקצאת משאבים ותהליכי התייעלות רבים.

ראש העיר כפר סבא רפי סער: ״בשנתיים האחרונות זכיתי לשתף פעולה עם הדר בכובעה כסגנית יו”ר הנהגת הורי גני הילדים העירונית והיה לי ברור שהיא אשת עשייה. יחד הובלנו מהלכים רבים ושיתופי פעולה בין הנהגת ההורים העירונית לאגף החינוך, החברה לתרבות ופנאי ומשרד החינוך, בין היתר קידום פרויקטים ושדרוגי מוסדות ומבני חינוך תוך דאגה לצרכי ילדות וילדי גני הילדים, פיתוח תכנית יול”א (יום לימודים ארוך), שיבוצים, פרוייקט התזונה “אפונים” ועוד. גם עם אימה, חברת המועצה לשעבר אתי גן-אל, שיתפתי פעולה בכובעה כיו”ר העמותה למען הקשיש, והכרתי משפחה נפלאה. תודה הדר על השותפות המוכחת, יחד נוביל את תחומי החינוך והקהילה בכפר סבא למחוזות חדשים!״.

רו״ח הדר גן-אל קריגר: ״רפי הראה לכולנו כמה החינוך חשוב לו. אני בטוחה שיחד נמשיך להשקיע ולשפר את החינוך בעיר, נפעל למען ילדי העיר מהגיל הרך ועד הצבא, בכל שעות היום וימות השבוע, נחזיר עטרה ליושנה ונביא גאווה גדולה״.

צילום: עמוס לוזון

תגובות