עיריית כפר סבא הצליחה לגייס כוח אדם ופתחה את הקייטנות בגני ילדים ובתי ספר ברחבי העיר

עיריית כפר סבא הצליחה לגייס כוח אדם ופתחה את הקייטנות בגני ילדים ובתי ספר ברחבי העיר, בניגוד למרבית הרשויות המקומיות ולמרות הסכם חדש מול משרד החינוך לפיו הסייעות אינן מחויבות לעבוד בתקופת הגשר ובחול המועד סוכות

עיריית כפר סבא ממשיכה להוביל חינוך פורץ דרך, גם בחופשת חול המועד סוכות: קייטנות הגשר בין יום הכיפורים וחול המועד סוכות נפתחו בלמעלה מ-120 גני ילדים בכפר סבא ובבתי ספר יסודיים בעיר. מדובר על הישג אדיר עבור תושבות ותשבי העיר וילדיהם זאת חרף העובדה כי, לאחרונה נחתם הסכם שכר חדש עם תומכות החינוך (סייעות) בין הסתדרות המעו”ף למשרד האוצר, לפיו הסייעות אינן מחויבות לעבוד בתקופת הגשר שנקבע על ידי משרד החינוך בין יום כיפור לחג סוכות, כמו גם בחול המועד סוכות תשפ”ד. (בין התאריכים 26/9/23 עד 7/10/23).

יש לציין, כי בעקבות חתימת ההסכם החדש, החליטו רשויות רבות בארץ לבטל את קייטנת סוכות, בשל חוסר אפשרות לגייס כוח אדם להפעלת הקייטנות. מערכת החינוך בכפר סבא רואה את טובת ילדות וילדי העיר לנגד עיניה, ולכן פעלה העירייה בכל המישורים במטרה לגייס את מירב המשאבים על מנת לאפשר את פתיחת הקייטנות, ומרגע שפורסם ונחתם הסכם השכר החדש נעשו מאמצים רבים לשיבוץ צוותי חינוך לקייטנות.

בזכות מאמצי העירייה, גויסו על ידי אגף החינוך העירוני תומכות חינוך, גננות, אימהות בית ומובילות צוהריים רבות – שנענו לפניות והסכימו להירתם למשימה ולעבוד במהלך תקופה זו, על אף היותן בחופשה, כאמור. כמו כן, הגדילה העירייה לעשות והחליטה להגדיל את שכרם של צוותי החינוך בגני הילדים בתקופה זו – צעדים שהובילו כאמור לפתיחתם של למעלה מ-120 גני ילדים בתקופה זו, לרבות קייטנות שנפתחו כאמור גם בבתי הספר היסודיים.

“בזכות עבודה קשה ומאומצת של כלל אגף החינוך, התגייסות הצוותים הנפלאים שלנו והחלטה עירונית לפעול בכל דרך על מנת לתת מענה לילדות וילדי העיר, הצלחנו במשימה שרשויות רבות אחרות כשלו בה, ופתחנו קייטנות בעשרות גני ילדים ובתי ספר בכל רחבי העיר”, אומרת מנהלת אגף החינוך העירוני, אסנת חכמון. “במרבית הגנים תתקיים פעילות עד השעה 17:00 ובחלקם עד השעה 14:00 ונמשיך לעשות ולפעול למען ילדינו, חינוכם ולמען הורי העיר כפר סבא”.

תגובות