ראש עיריית כפר סבא, רפי סער “פעילים פוליטיים ניסו להפיץ דברי בלע ולגרום לפילוג בעם בכלל ובעירנו היפה בפרט”
ראש עיריית כפר סבא, רפי סער “מאז יום הכיפורים יש בי מועקה. אני מניח שלא רק לי אלא גם לרבים מכם. מאורעות השנה האחרונה הגיעו לשיאם ביום הכיפורים ואי אפשר לעבור עליהם בשתיקה! במקום להתאחד סביב יום שכולו חשבון נפש וסליחה פעילים פוליטיים ניסו להפיץ דברי בלע ולגרום לפילוג בעם בכלל ובעירנו היפה בפרט.
“פעילים כוחניים העוסקים בפרובוקציה שיטתית עשו שימוש בכלים לא קונבנציונליים של ״פייק ניוז״, שקרים והונאה שכל תכליתם להגביר ריב ומדון, שנאה ופירוד.
ראש עיריית כפר סבא. רפי סער. צילום: אלון גרגו
“ולא פחות חמור, אחת הסיעות בעיר בחרה להפיץ במוצאי יום הכיפורים דברי פילוג ושקר כאילו עומדת לקום בעיר “שכונה חרדית”, שקר שכמובן חולל זעם גדול, שקר שהפך לשיטת עבודה אצל חלק מהאנשים שאיבדו שיקול דעת וחצו כל קו אדום.
“וכאילו לא די בכך, ״מועמדת פייק״ שכולכם מכירים בחרה להוסיף שמן למדורה, והפיצה את ״הידיעה הכוזבת” כאילו הייתה מדיניות עירונית והכל כדי להטעות ולהפיץ לשון הרע ביום הכיפורים. זו בושה וחוסר אחריות הפוגעים במשפחות העיר כולה!
“גם לפוליטיקה יש גבול וקווים אדומים ואני מתחייב כראש העיר שלא אתן שיתרחשו במשמרת שלי.
“כיליד העיר שמכיר היטב את ״הכפרסבאיות״ יש לי אחריות כלפי כלל התושבים. אלה שיחליטו ב 31.10 להצביע עבורי ואלה שלא – לכולם אני מחויב ואוהב בכל נימי נפשי!
“חשוב לי באופן אישי להפריך את השמועה הנבזית והשקרית ולהדגיש כי כפר סבא תמשיך לשמש לנו בית אחד שלם ומלוכד. ביום שאחרי הבחירות נישאר עיר אחת אוהבת ומאוחדת.
“הניסיון ״להרוויח״ קולות בהפצת שמועות מופרכות הינו מעשה חסר אחריות שנועד לנסות ולפגוע באמון הציבור ואת זה אמנע בכל דרך אפשרית!
“פגיעה במרקם החיים, באופייה של כפר סבא ובנורמות שעל פיהם מתנהלת העיר מזה עשרות בשנים, ששומרת על כלל הקהילות החיות בה בשלום ובסטטוס קוו מכבד – ישמרו לעולם!
כפר סבא בהנהגתי תהיה עיר ליברלית, סובלנית וממלכתית ותמשיך לשאוף ולאפשר לכל קהילה את אורח החיים הייחודי המאפיין אותה מבלי לפגוע או לכפות על האחר.
“כפר סבא תישאר עיר של קהילות שמחפשות לחיות יחד בערבות הדדית, בכבוד בשלווה ולא במלחמה. בסובלנות ואהבה איש כלפי רעהו ולא בהכנעה או בכפיה.
“אני מצהיר כי לא ייבנו 30,000 יחידות דיור! לא אאפשר פגיעה בפרויקט הצעירים החשוב כל כך שיקדם גם את התחדשות שכונת יוספטל, ובעיקר לא אאפשר לקומץ שמנסה להנחיל שנאה והסתה להטעות את הציבור לצרכיו האישיים, ולפגוע בתנופת הפיתוח של העיר.
“לא אתן לעסקניות ועסקנים קלי דעת שמסתתרים מאחורי מסך ומקלדת לפגוע במרקם האנושי המופלא של עירנו היפה.
אנו נמשיך לשמור על צביוננו, על כבוד הדדי, על שכנות טובה, נוסיף לפעול למענכם ובעיקר נמשיך לעשות עבורכם ולשמור על כפר סבא כעיר המבוקשת בישראל, וסמל סטטוס לאיכות חיים במדינה כולה. שלכם ולמענכם באהבה גדולה”.

תגובות