איך מוצאים חנות רהיטים פתוחה בשבת?

יום השבת הוא יום החופש של מרבית הישראלים, מה שמספק להם הזדמנות לטייל, לבלות זמן איכות, וכמובן לערוך קניות בקצב נינוח וללא לחץ זמן. זהו יום בעל משמעות תרבותית ודתית בישראל, ועל כן חלק ניכר מן המסחר אינו פתוח ללקוחות, והמעוניינים לנצל את היום לטובת ריהוט הבית נדרשים לחיפוש מוקדם של חנויות רהיטים הפתוחות בשבת.

 

יתרונות לבחירה וקניית רהיטים בשבת

ביצוע רכישות משמעותיות לבית, דוגמת פרטי ריהוט ועיצוב, דווקא ביום שבת, מביא יתרונות רבים:

  • נוחות הנסיעה- בשבת מרבית הציבור אינם עובדים, הכבישים פתוחים ונקיים מפקקים.
  • ניתן לשלב את תהליך החיפוש אחר רהיטים עם בילוי נוסף, אכילה במסעדה או ביקור באטרקציות ואתרים.
  • החיפוש והבחירה מתאפשרים בנוכחות כל בני המשפחה, עם פחות מגבלות ואילוצי יום יום. 
  • ניתן להקדיש זמן רב לבחירה בחנויות ובמתחמים שפתוחים מבוקר עד ערב.

באילו אזורים בישראל חנויות רהיטים יכולות להיפתח בשבת? 

 

ישראל היא מדינה מגוונת  מבחינה תרבותית ודתית. 

בעוד שעבור חלק מן הציבור השבת נחשבת  כיום מנוחה, מסורתי, והמסחר כפוף לחוק העבודה והמנוחה, ונהוג לסגור שערי חנויות בשבת, ישנם אזורים  בהם חנויות רהיטים  ומסחר מורשות להיפתח. 

בין האזורים בהם ניתן למצוא חנויות רהיטים שפתוחות בשבת:

 מרכזי קניות גדולים אשר ממוקמים מחוץ לערים , דוגמת מרכזי ביג. במתחמים הללו לרוב נמצא סניפים של רשתות ומותגי רהיטים ומגוון אפשרויות.

יישובים קיבוציים הכוללים מפעלים לייצור רהיטים ומחזיקים בחנויות מפעל, או מרכזים מסחריים בשטחי קיבוצים חילוניים.

כפרים ביישובים לא יהודיים – בישראל לא מעט יישובים ערבים, בצפון, בדרום ובשרון. עבור הנוצרים, הצ’רקסים, המוסלמים והדרוזים, שבת אינו יום המנוחה וניתן למצוא ביישובים ובכפרים הללו חנויות רהיטים שפתוחות בשבת.

כיצד ניתן לאתר חנויות הפתוחות בשבת?

בכדי לא להרחיק ולחפש חנויות רהיטים, ואף להיתקל בדלתות סגורות, מומלץ לתכנן מראש את החיפוש ולאתר איתור מוקדם חנויות רהיטים שפתוחות בשבת. מספר טיפים לתכנון:

  1. חיפוש ברשת- חיפוש חופשי אחר באתר roda.co.il -למציאת חנויות רהיטים פתוחות בשבת על פי האזור הרצוי.
  2. חיפוש ממוקד- חיפוש ברשת תוך כניסה לאתרי חנויות בהן אתם מוצאים עניין, ובדיקת שעות הפעילות.
  3. חיפוש והעלאת שאילתא בקבוצות חובבי ריהוט ועיצוב הבית ברשתות החברתיות.
  4. המלצות והתעניינות בקרב בני משפחה וחברים.
  5. הגעה לאזור מסחרי אשר מוכר כמרכז שפעיל בשבת על כל העסקים הקיימים בו. 

על ידי שימוש בטיפים הללו, תוכלו להגדיל את הסיכויים למצוא חנויות רהיטים הפועלות בשבת, ולחסוך זמן שוטטות ואכזבה. זכרו לתכנן את הביקור מראש ולבדוק את שעות הפעילות של החנויות כדי לוודא שלא תיתקלו בהפתעות כשתגיעו.

האם החנויות הפתוחות בשבת יקרות יותר? 

ישנה תפיסה מוטעית שחנויות הפתוחות בשבת נוטות להיות יקרות יותר. בבחינה מדוקדקת של הדברים, ניתוח מחירים והשוואה ואף בדיקה אל מול בעלי חנויות ורשתות שעובדים בשבת, מצאנו שאין ממש בטענה האמורה. למעשה, הפתיחה בשבת מאפשרת לחנויות הרהיטים להגדיל את פעילותן ואת רווחיותן, מה שמאפשר להן להציע מחירים תחרותיים, ורבות מהן מציעות מבצעים ייחודיים בשבתות בכדי למשוך את הקונים.

Freepik

על ידי פתיחה בשבת, חנויות רהיטים מסוגלות למשוך כמות גדולה יותר של לקוחות. כשליותר אנשים יש זמן לקנות ולחקור, החנויות יכולות להגדיל את המכירות וההכנסות שלהן. בנוסף, שעות הפעילות הארוכות יותר בשבת מספקות הזדמנות לחנויות לייצר יותר הכנסה.

התחרות בין חנויות הרהיטים משחקת גם היא תפקיד משמעותי בשמירה על מחירים תחרותיים. בשל חנויות רבות באותו אזור מסחר הפתוחות בשבת, בעלי החנויות נוהגים להציע את המבצעים וההנחות הטובים ביותר כדי למשוך לקוחות. תחרות בריאה זו מסייעת להבטיח כי המחירים יישארו סבירים עבור הקונים, ללא קשר לשעות הפעילות.

לכן, אם אתם חוששים ממחירים גבוהים יותר בחנויות הרהיטים הפתוחות בשבת, היו סמוכים ובטוחים שהמסחר בשבת מהווה דווקא יתרון לרוכשים ולא גורם למחירים מופקעים

תגובות