החורף מתקרב והגיע הזמן לתחביב חדש

סקי וסנובורד, סנואובורד וסקי, שני ענפי ספורט שלעיתים קשה לבחור ביניהם, אבל תמיד קל להתמכר אליהם. זה שילוב ייחודי של נוף מושלג ולבן, של טיסות לחו”ל ואווירה של חופש, של חברים טובים וחברים חדשים, של כושר גופני, של אוויר הרים נקי וצלול, ובקיצור – זה שילוב של כל הדברים הטובים שבשבילם כדאי לחיות. בין אם בקניית או השכרת ציוד סקי (בייחוד אם אתם מתחילים או פשוט לא עושים סקי באופן קבוע), הרי שחשוב להתנסות לפחות באחד מענפי הספורט המיוחדים הללו, כי אחרת איך תתמכרו?

החיסרון היחידי של הספורט החורפי הוא התלות בחורף. אבל בה בעת החיסרון הזה הוא גם יתרון, שכן הוא מוסיף את אלמנט החגיגיות וההתרגשות לספורט. אנו, בני האדם, מקדשים כל מה שנדיר וקשה להשגה. פנינים, יהלומים, וכן – גם ספורט חורף המוגבל ותלוי לגמרי בנוכחותו של שלג! אז תרשו לעצמכם להתפנק פי כמה וכמה, כי כדורגל אפשר תמיד, אפילו טניס זמין כל השנה, אבל סקי? רק בחורף!

איזה ציוד צריך לסקי או סנובורד?

מגלשיים או סנובורד – הבסיס להכול, הציוד הטכני עצמו שמאפשר לכם לגלוש בהנאה מוגזמת על השלג הלבן, ולהגיע למהירות גבוהה והתרגשות אדירה. אתם צריכים שהציוד הזה יהיה מושלם עבורכם, ובעוד שמעיל יכול להיות טיפה גדול, וגם כובע לא חייב להיות במידה המושלמת – עם המגלשיים והסנובורד עצמם – אתם חייבים דיוק מושלם והתאמה מלאה למידה ולנוחות.

משקפי מגן – משקפי המגן חייבים להתאים לכם בול, להיות נוחים, יציבים על הראש, וללא שריטות. הם גם יגנו על העיניים שלכם מפני הרוח הקרה במהלך הגלישה, ולעיתים מפני השלג שמתחיל לרדת, אך הם גם יגנו עליכם מפני הקרינה החזקה שמגיעה מימים שטופי שמש באתר הסקי, שמש המשתקפת בצורה חזקה מאוד מהשלג הלבן ישירות לעיניים שלכם!

חליפות – חליפות סקי או חליפות סנובורד הם חליפות ייחודיות וחיוניות להצלחת המסלול. זה לא רק הגנה בפני הקור, זה גם לשמור עליכם בטוחים, ובעיקר יבשים, אפילו עם נפילות לתוך השלג הקר והרטוב. זה פשוט חיוני לשמירה על ההנאה מהמסע, שלא יהפוך למשהו לא נעים.

לקנות או לשכור ציוד סקי?

אנו ממליצים תמיד על השכרת ציוד סקי בשלושה מקרים עיקריים:

בתחילת הדרך – אם אתם עדיין (והדגש פה הוא על המילה עדיין!) לא מכורים לגמרי לספורט הזה ואתם רק רוצים לנסות כמה פעמים.
כאשר אתם כבר יודעים שזה חלק משגרת החורף שלכם – אבל אתם לא רוצים להתחייב לציוד יקר לפני שתעמיקו מאוד בתחום ותדעו בדיוק מה הסגנון שלכם ומה הציוד שאתם רוצים באמת.

לילדים ונוער – כאשר אתם רוצים לגלוש כל עונה, אבל אתם עדיין גדלים, ובגיל הזה השינויים מהירים והציוד שתרכשו השנה אולי יהיה קטן עליכם כבר בשנה הבאה.

תגובות