על מדחס בורגי מחיר ומה שביניהם

לא כולם יודעים זאת אך המדחס הבורגי הוא חלק בלתי נפרד מהתעשייה. בין אם מדובר על תעשיית הקירור, הקולינריה או אפילו תעשיית התרופות.

כאשר מדובר על מדחס בורגי מחיר הוא אולי פרמטר קובע אך ישנם עוד פרמטרים שקובעים את חשיבותו לאיכות החיים שלנו. מהם דגמי המדחסים המתאימים, איך בוחרים, והאם כדאי להשקיע במערכת אוויר דחוס? מיד תגלו את הכל.

מדחס בורגי מחיר ויתרונות – חשוב לדעת

עולם מדחסי האוויר הוא עצום, עם מגוון סוגים לבחירה, כל דגם מציע את מערך היתרונות והחסרונות שלו. מבין שלל המדחסים הקיימים בשוק, בולטים מדחסי בורג ממספר סיבות משכנעות:

  • חסכון באנרגיה

אחד היתרונות הבולטים של מדחסי בורג הוא היעילות האנרגטית הגבוהה שלהם. בניגוד למדחסי בוכנה, הנוטים לאבד יעילות עקב חיכוך בין הבוכנה לצילינדר, מדחסי בורג פועלים עם פחות אובדן אנרגיה. זה לא רק מתורגם לחיסכון בעלויות אלא גם תורם לאיכות הסביבה וזהו שיקול חיוני יותר ויותר בעולם המודע לסביבה של היום.

  • עמידות ואריכות ימים

יתרון חזק נוסף של מדחסי בורג הוא העמידות המרשימה שלהם. הרכיבים המעורבים בתהליך הדחיסה סובלים פחות מבלאי מאשר הרכיבים בסוגים האחרים של מדחסים. התוצאה היא תוחלת חיים ארוכה יותר, המשמשת יתרון פיננסי בטווח הארוך על ידי מזעור תדירות ההחלפה והתחזוקה.

  • תפעול חלק

מדחסי בורג ידועים בפעולתם החלקה והרציפה. היעדר פעימות ונחשולים, הנמצאים בדרך כלל במדחסים הדדיים, מביא לזרימה יציבה יותר של אוויר דחוס. דבר זה מועיל במיוחד ביישומים הדורשים אספקת אוויר מתמדת ללא תנודות, כגון בתעשיות הבריאות או המזון והמשקאות.

  • גמישות בלחץ ובנפח

העיצוב של מדחסי בורג מאפשר גמישות רבה בהתאמת הלחץ ונפח האוויר. שלא כמו מדחסים אחרים שעשויים לדרוש התערבות ידנית כדי לשנות את הפרמטרים הללו, ניתן לבצע התאמה אוטומטית בקלות של מדחסי בורג כדי להתאים אותם לדרישות הספציפיות שלכם.

מדחס בורגי מחיר ולמה הוא הכי משתלם?

רעש יכול להוות דאגה רבה במסגרות שונות, במיוחד בסביבות מגורים או בתי חולים. מדחסי בורג מציעים את היתרון של פעולה שקטה יותר בהשוואה לעמיתיהם הבוכנה. הדבר תורם לאווירה נעימה יותר ופחות מפריעה, ומקל על עמידה בתקנות הרעש.

מדחסי בורג מתוכננים בצורה כזו שהם מייצרים תפוקה נקייה יותר עם העברת שמן נמוכה יותר. המשמעות היא שהאוויר הדחוס איכותי יותר ודורש פחות סינון, מה שמועיל במיוחד בתעשיות שיש להן תקני טוהר אוויר מחמירים.

אל תוותרו על מוצר איכותי לתעשייה טובה יותר

מדחסי בורג מציעים שורה של יתרונות כולל יעילות אנרגטית, עמידות, תפעול חלק, גמישות, פעולה שקטה ותפוקה נקייה יותר. אמנם יש להם השקעה ראשונית גבוהה יותר בהשוואה לסוגים אחרים של מדחסים, אבל היתרונות ארוכי הטווח מצדיקים לרוב את העלות. לכן כאשר בוחנים מערכת אוויר דחוס מדחס בורגי עומד כאופציה ראויה לשבח ששווה לשקול ברצינות.

 

חברת PAT מהמובילות בישראל בתחום הפתרונות לאוויר דחוס משווקת ומייבאת מוצרים רלוונטיים לשוק המוסדי ולמגוון התחומים בתעשייה. החברה בעלת וותק משנת 2000 מספקת שירות גם בכל רחבי הארץ, וגם ברחבי אפריקה ודוגלת בשירות מכיל, סבלני ואדיב לצד מקצועיות ברמה גבוהה.

תגובות