מפקד תחנת המשטרה בכפר סבא, על שמועות של צילומי בניינים :”אנחנו פרוסים בעיר בכוחות מתוגברים ובמחסום בכניסה לעיר 24/7″

מאז אתמול ובתגובה לטענות של אזרחים שונים בעיר כי ראו אנשים חשודים מסתובבים ומצלמים בתיהם, או בניין המגורים, אומר מפקד תחנת המשטרה בכפר סבא, סנ”צ שרון מנור “היו רגועים אנחנו פרוסים בעיר בכוחות מתוגברים ובמחסום בכניסה לעיר 24/7. לכול רכב ואדם חשוד הצוותים מגיבים ובמהירות. עושים הכול להשרות בטחון ורוגע לתושבים”.

דיווחים שוטפים בקול כפר סבא בווטסאפ > https://chat.whatsapp.com/IyXP5DDNoL33sQli5OoHlf

כפר סבא שלנו – הצטרפו ל-35 אלף החברים בקבוצת כפר סבא שלנו והיו מעודכנים > https://www.facebook.com/groups/kolkfarsaba

מאמות ופאפות בווטסאפ – שיח > https://chat.whatsapp.com/IcTE8N8WpbQHmoum8zOm21

 

גם למוקד העירוני הגיעו תלונות על חשודים המסתובבים בכפר סבא וכל תלונה נבדקת מיד ע”י המשטרה וכיתות הכוננות המונות כבר קרוב ל-500 מתנדבים חמושים.

מהעירייה נמסר “נכנסנו היום ליומה ה-13 של מלחמת “חרבות ברזל” ואנו עדים לכך שארגוני הטרור פועלים בלוחמה פסיכולוגית ובאמצעות הפצת מידע, תמונות וסרטונים שקריים במטרה לפגוע בצבא המוסרי והערכי בעולם ובחוסן הציבורי – אנחנו ננצח. חשוב לנו לחדד את ההנחיות בנושא זה: בכל חשש ובכל ספק באשר לדיווחים או תמונות בהם אתם נתקלים, אנא דווחו מיידית למשטרה 🚓, היצמדו אך ורק לפרסומים ודיווחים רשמיים ואל תפיצו בשום אופן מידע שאינו מהימן! שימו לב לא ללחוץ ולא להיכנס לקישורים מגורמים זרים או לא מוכרים הנשלחים אליכם בוואטסאפ, אל תענו להודעות אלה, אל תשתפו, דווחו וחסמו ⛔ את אותו גורם. יחד, בכוחות שלובים, אנחנו ננצח. אנחנו ממשיכים לתגבר את הביטחון השוטף בכל רחבי העיר, יחד עם המתנדבים המסורים שלנו, המשטרה, וכוחות הביטחון ונמשיך לפעול גם בנושא זה – כדי שכולכם תוכלו להרגיש בטוחים בעיר. חשוב שתדעו כי גם היום ומחר יתבצעו אימוני ירי במטווח העירוני , כחלק מהכשרת גדוד הכוננות החמוש העירוני שלנו, וייתכן ויישמעו קולות ירי במהלך היום ומחר באזור רחוב בן יהודה”.

 

גם בשכונות עליה ובשכונות מזרח העיר קמו כיתות כאלו – במזרח העיר הקים הרצל יפרח כיתה כזו ובשכונת עליה הקים כיתה כזו דני דפדי.

נא המשיכו לדווח על כל דבר חריג שאתם רואים.

דוברות המשטרה הוציאה הודעה “בשעות האחרונות מפורסמים ברשתות מספר אירועים בהם נראים חשודים בסמוך למבני מגורים כאשר אלו נראים מצלמים את המתחם.
יודגש כי בכלל האירועים שנבדקו על ידי השוטרים לא עלה חשד לפח”ע. ככלל ובטח בימים אלו כל דיווח מסוג זה מטופל במהירות וביסודיות ע”י אלפי השוטרים והלוחמים הנמצאים בכלל הערים בכוחות מתוגברים ומוכנים לכל תרחיש.
משטרת ישראל שבה וקוראת לאזרחים להמשיך ולגלות ערנות ולהתקשר בזמן אמת למוקד 100 בכל אירוע חריג.
על מנת שלא לייצר תבהלה , הציבור מתבקש שלא לשרשר הודעות אלו ברשת ולהעבירם לטיפול משטרתי ללא דיחוי.

עוד נמסר מדוברות המשטרה: “הזמת הודעות כזב ושיח רשתי שגוי בדבר אירוע פלילי או חבלני לכאורה בפתח תקוה בידי “חשודים מצלמי בתים”

בהמשך לשיח רשתי ותיעוד של “חשודים” המצלמים בניין בעיר פ”ת השבוע, נבהיר כי בבדיקה שערכו שוטרי התחנה תוך פחות משעה, זוהו ותוחקרו כלל המעורבים ובעל הרכב, וכאמור- נשלל כל חשד ! למען הסר ספק, נבהיר כי מדובר בעובדי חברת ניקיון שתיעדו את המבנה, לאימות הכתובת הנדרשת מול בעל החברה, לאחר שהגיעו לכתובת שגויה לביצוע העבודה.

עוד נבהיר, כי סרטונים ותמונות נוספות המיוחסות לכאורה לאירוע המדובר, נבחנו ונמצא כי אינן קשורות למועד ולעיר הנ”ל וכל שרשור בנושא, מייצר פאניקה מיותרת בציבור ולפיכך יש להימנע מכך. משטרת ישראל שבה וקוראת לאזרחים להמשיך ולגלות עירנות ולהתקשר בזמן אמת למוקד 100 בכל אדם או אירוע חשוד”.

ראש העירייה רפי סער “אנו ממשיכים בהיערכות לכל תרחיש אפשרי. צוותי העירייה בשיתוף כוחות הביטחון והמתנדבים הרבים פרוסים ברחבי העיר ומחוצה לה. אגפי עירייה נוספים נותנים מענה לכל בקשה ופנייה, בדגש על פערי מקלוט בהתאם לפניות שמגיעות אלינו ומתן כלים לחוסן בתקופה קשה זו. זכרו מוקד 106 עומד לשירותכם בכל עת”.

 

 

דיווחים שוטפים בקול כפר סבא בווטסאפ > https://chat.whatsapp.com/IyXP5DDNoL33sQli5OoHlf

כפר סבא שלנו – הצטרפו ל-35 אלף החברים בקבוצת כפר סבא שלנו והיו מעודכנים > https://www.facebook.com/groups/kolkfarsaba

מאמות ופאפות בווטסאפ – שיח > https://chat.whatsapp.com/IcTE8N8WpbQHmoum8zOm21

 

מאת: אירית מרק

תגובות