עיריית כפר סבא אישרה חזרת פעילות אתרי הבנייה, שהופסקה עם פרוץ המלחמה, תחת הגבלות פיקוח ותנאים מחמירים

עיריית כפר סבא תאשר את חזרת פעילות אתרי הבנייה, שהופסקה עם פרוץ המלחמה, תחת הגבלות פיקוח ותנאים מחמירים: לא יועסקו תושבי הגדה המערבית ועזה, תאסר לינה בשטח אתרי הבנייה או העברת פועלים מאתר לאתר. האתרים שלא יעמדו בהנחיות יסגרו לאלתר

ראש העיר, רפי סער: ביטחון תושבינו הוא מעל לכל. אתרי בנייה שלא יפעלו בהתאם להנחיות העירייה – ייסגרו לאלתר

דיווחים שוטפים בקול כפר סבא בווטסאפ > https://chat.whatsapp.com/IyXP5DDNoL33sQli5OoHlf

כפר סבא שלנו – הצטרפו ל-35 אלף החברים בקבוצת כפר סבא שלנו והיו מעודכנים > https://www.facebook.com/groups/kolkfarsaba

מאמות ופאפות בווטסאפ – שיח > https://chat.whatsapp.com/IcTE8N8WpbQHmoum8zOm21

 

מאז פרצה מלחמת “חרבות ברזל”, עיריית כפר סבא תאשר לקבלנים ויזמי בנייה לחזור ולהפעיל אתרי בנייה בעיר, תחת הגבלות ותנאים מחמירים, וזאת לאחר שכלל אתרי הבנייה בעיר, לרבות אתרי בנייה ציבוריים ופרטיים, נסגרו לאלתר עם פרוץ המלחמה.

בהודעה שנשלחה היום לקבלנים וליזמים מעיריית כפר סבא, נכתב: “כידוע, מיום 7/10/23 מדינת ישראל נמצאת במצב מלחמה. מטרת כולנו היא לשמור על ביטחונם של תושבי העיר, על ביטחונם של העובדים והסדר הציבורי בעיר. לפיכך, אנו נאפשר את פתיחת אתרי הבנייה בעיר תחת מגבלות”.

 

בין המגבלות אותם הציבה העירייה: האתר עומד בכלל הנחיות פיקוד העורף למקומות עבודה לרבות המצאות מרחב מוגן ;מינוי ממונה הגנה אזרחית, האחראי לוודא כי הפועלים באתר הינם מתוך רשימה מצורפת בלבד; ניהול מצבת כוח אדם באתר, לרבות רישום כל אדם הנכנס לאתר, בכל רגע נתון; התחייבות כי לא מועסקים באתר עובדים שאינם מורשים להיכנס לישראל משטחי הגדה המערבית ועזה ו/או כל אדם אחר שאינו מחזיק אישור שהייה ורישיון עבודה מתאים; איסור מוחלט על שהייה או לינה באתר לאחר שעות העבודה, בין השעות 19:00 לשעה 7:00; הסעה מאורגנת של הפועלים מטעם הקבלן, כאשר אין להעביר פועלים מאתר לאתר במהלך יום העבודה והימנעות מעבודות הכרוכות ברעשים חזקים ו/או פתאומיים.

ראש העיר, רפי סער: ביטחון תושבינו הוא מעל לכל. אנו מבינים את הצורך של הקבלנים והיזמים לחזור לעבודות הבנייה ולקדמן, אך לא נתפשר בנושא הביטחון של תושבות ותושבי כפר סבא. אתרי בנייה שלא יפעלו בהתאם להנחיות העירייה – ייסגרו לאלתר”.

תגובות