למה כדאי שגם לכם יהיה ג’קוזי לגינה?

מתלבטים אם לקנות ג’קוזי לגינה שלכם או לא? כאן תקבלו את ההסבר המלא למה התשובה היא – כן!

ג’קוזי על קצה המזלג

אמנם הג’קוזי נראה כמו אמבטיה ומשמש, פחות או יותר, לאותה המטרה, אבל יש לו מאפיין אחד נוסף שעושה את כל ההבדל. המאפיין הנוסף הוא אותו מנגנון, שמייצר זרמים מנקודות שונות של הג’קוזי לנקודות שונות בגוף של מי ששוהה בו וכך הוא יכול ליהנות מחוויית ספא בכל פעם שתרצו ובלי לצאת מהבית.

קצת גם על ג’קוזי לגינה

אחרי שהסברנו על ג’קוזי באופן כללי זהו הזמן להסביר על ג’קוזי שמיועד לגינה ויש לו מאפיינים מעט שונים מאלו של הג’קוזי הבייתי. בתור התחלה, על פי רוב יש יותר שטח בשביל הג’קוזי והמשמעות היא, שניתן להתקין ג’קוזי יותר גדול, המיועד ליותר אנשים. כמו כן, יש להתחשב בעובדה שמדובר מתקן חיצוני ולכן הוא דורש הכנות תשתיתיות אחרות מהג’קוזי הבייתי כדוגמת גישה למים, מקום להתקנת הג’קוזי וכדומה. כמובן, היתרון הבולט של ג’קוזי חיצוני הוא האפשרות ליהנות ממתקן הספא המפנק הזה תחת כיפת השמים תוך הנאה מהרוח והשמש.

ג’קוזי לגינה פרטית

ג’קוזי לגינה פרטית הוא הפתרון המושלם למי שנהנה ממה שיש לג’קוזי להציע ורוצה ליהנות ממנו בכל פעם שעולה החשק לכך. הרי כשיש ג’קוזי בגינה של הבית, הוא זמין לבעליו באופן מלא ובלי לצאת משטח הבית. ואם אתם רוצים גם להזמין אורחים להשתמש בו, כדאי שתחשבו על הוספת תוספות ביתר רצינות, ועל תוספות אפשריות אלה נרחיב בהמשך.

ג’קוזי לגינת צימר

כל היתרונות שמנינו לגבי ג’קוזי לגינה פרטית רלוונטיים, מן הסתם, גם לג’קוזי שמיועד לגינה של צימר. אבל הייחודיות של גינה של צימר טמונה בעובדה שמדובר על מקום שמיועד לאירוח תמורת תשלום. בשל עובדה זו והעובדה שיש תחרות בין צימרים, חשוב לעמוד בסטנדרט הלא מדובר של האורחים הפוטנציאליים – לקבל את כל המתקנים הנחוצים לקבלת חוויה טובה תמורת התשלום וכידוע, ג’קוזי הוא אחד מאותם מתקנים.

תחזוקה

היות שהג’קוזי מורכב ממנגנון שלם, המאפשר לו לעבוד כפי שהוא עובד כדי לתת למשתמשים בו את החוויה הרצויה להם, הוא גם דורש תחזוקה אחרת מזו של האמבטיה הרגילה. הכוונה היא לכך שיש לתת לחלקי המנגנון כמו שסתומים, משאבות, מנוע וכך הלאה את הטיפול השוטף הדרוש להם בשביל להמשיך לתפקד לאורך זמן.

תוספות לג’קוזי

כפי שציינו לעיל, ישנן תוספות שאפשר לרכוש כדי לשדרג את הג’קוזי ולהפוך אותו לג’קוזי מפנק במיוחד. למשל שמשייה, מתקן הרמה למכסה של ג’קוזי לגינה, בר מתכוונן ייעודי ועוד. מן הסתם, לא מדובר על דברים חיוניים, אבל אם המטרה היא להתפנק באותו ג’קוזי, אז למה לא לעשות את זה עד הסוף וכמו שצריך?

תגובות