עיריית כפר סבא הקימה קבוצת תמיכה ייחודית לסבים וסבתות שאיבדו נכד או נכדה במהלך המלחמה

עיריית כפר סבא הקימה קבוצת תמיכה ייחודית לסבים וסבתות שאיבדו נכד או נכדה במהלך המלחמה. מפגש ראשון יתקיים כבר ביום חמישי הקרוב

עיריית כפר סבא פותחת קבוצת תמיכה מיוחדת לסבים וסבתות תושבי העיר, שאיבדו נכד או נכדה מאז פרצה המלחמה בשבת השחורה, ב-7 באוקטובר.
ההחלטה לפתוח את קבוצת התמיכה התקבלה הן בהתאם למענים הרבים שמציעה העירייה לוותיקי העיר, בין היתר קו סיוע ותמיכה ייחודי שנפתח, אשר יחד עם חמ”ל הוותיקים העירוני מבצע מדי יום אלפי שיחות לתושבות ותושבים ותיקים, בודק לשלומם, מביא תרופות ומזון למי שנזקק, תמיכה נפשית ועוד. זאת בנוסף לפעילויות הפוגה לתושבים ותיקים המתקיימות בכל העיר ובאופן מקוון, בין היתר במועדוני הגמלאים ומרכזי היום, פעילויות ספורט במרחב הפתוח, הרצאות, סדנאות ועוד – הכל בהתאם להנחיות פיקוד העורף.

 

 

“קיימת חשיבות רבה לתמיכה בסבים וסבתות שנכנסו למעגל משפחות השכול ואשר נכדיהם ונכדותיהם נרצחו באכזריות על ידי מחבלי החמאס”, מסבירה אחת מהעובדות הסוציאליות באגף שירותים חברתיים-קהילתיים, המוביל את המיזם ואת קבוצת התמיכה, כמו גם פעילויות רבות נוספות. “חשוב לנו לעמוד לצידם, לסייע ולתת להם את המקום לפרוק ולדבר, לצד מי שחוו אובדן דומה”.

המפגש הראשון יתקיים כבר ביום חמישי הקרוב בשעה 10:00, במשרדי אגף שירותים חברתיים-קהילתיים, ברחוב הכרמל 43, כאשר תושבים ותיקים המבקשים להירשם לקבוצת התמיכה יכולים לפנות בטלפון: 09-7671131 או בדוא”ל: galiaro@ksaba.co.il

ראש העיר, רפי סער: “אנו פועלים בכל המישורים על מנת לסייע לכל תושבינו. אנו נמצאים בקשר שוטף ויום-יומי עם התושבות והתושבים הוותיקים של כפר סבא, על מנת לתת להם מענה לכל צורך ולכל מצוקה העולה. בימים אלה, בהם חווינו כולנו אובדן עצום ואנו הלומי עצב, זה הזמן של כולנו להושיט יד ולתת כתף להתנחם עליה. אני מאחל לכולנו שלא נדע עוד ימים כאלה ושנזכה רק לבשורות טובות. יחד ננצח”.

תגובות