מח”ט חטיבת אפרים בסיור ביטחוני בכפר סבא, אותו יזם ראש העיר, רפי סער: ״המשימה שלנו היא לשמור על התושבים”

מח”ט חטיבת אפרים בסיור ביטחוני בכפר סבא, אותו יזם ראש העיר כפר סבא: ״המשימה שלנו היא לשמור על התושבים ולתת לכולם ביטחון, כדי שיוכלו לחזור לשגרה״

ראש העיר, רפי סער, הציג למפקד חטיבת אפרים את שיתוף הפעולה של תצפיתניות וחיילי צה״ל עם גדוד הכוננות החמוש העירוני שהוקם בכפר סבא, המונה מאות תושבים מתנדבים חמושים – הלוקחים חלק במערך הביטחון העירוני המתוגבר. סער: “העלינו את המוכנות שלנו לרמה מקסימלית ואנו ערוכים לכל תרחיש ומתגברים כל העת את מערך הביטחון שלנו – כדי להבטיח מעטפת ביטחונית מלאה לתושבינו”

ערוכים עם כוחות מתוגברים: בשלישי השבוע התקיים בצהריים סיור בכפר סבא שיזם ראש העיר כפר סבא רפי סער עם מח”ט חטיבת אפרים, אל”מ נתנאל שמכה, ועם מפקד משטרת כפר סבא, סנ”צ שרון מנור, נציג פיקוד העורף דורון סחר וסגן ראש העיר דני הרוש.

העיר כפר סבא נמצאת בסמיכות לקו התפר, לעיר קלקיליה ולשטחי הרשות הפלסטינית באזור יהודה ושומרון. לאור הסמיכות לשטחי הרשות הפלסטינית, יזם ראש העיר סיור משותף של כוחות צה”ל והמשטרה, בכדי לעמוד מקרוב על תפיסת הביטחון של העיר. יש לציין, כי בהנחייתו של סער, החל מהיום הראשון למלחמה, תוגברו כוחות ואמצעי הביטחון, הכוללים: עיבוי מאסיבי של כוחות הביטחון, גיוס של מאות מתנדבים חמושים לגדוד הכוננות החמוש העירוני, הגברת סיורים של יחידות האופנועים ,הג’יפים והרחפנים העירוניים, הקמת מחסומים קבועים והמדלגים יחד עם המשטרה, התקנת מצלמות אבטחה נוספות ברחבי העיר ובפאתיה.

כל זאת במקביל לתגבור הכוחות של צה”ל והמשטרה, תגבור מוקד הביטחון העירוני בתצפתיניות של צה”ל, תגבור מאסיבי ומשמעותי של כוחות הביטחון בבתי הספר, גני הילדים וסביבתם, הקמת 2 חפ”קים של פיקוד העורף – וכל זאת במטרה להעניק לתושבות ותושבי העיר ביטחון מיטבי.
במהלך הסיור שהתקיים בשעות הצהריים, קיבל ראש העיר כפר סבא סקירה נרחבת על פריסת הכוחות בשטח ועודכן בפעילות הצבאית המתקיימת באזור, לרבות מעצרם של מאות מבוקשים המשויכים לחמאס בשטח יהודה ושומרון.

 

ראש העיר כפר סבא, רפי סער: “העלינו את המוכנות שלנו לרמה מקסימלית ואנו ערוכים לכל תרחיש ומתגברים כל העת את מערך הביטחון שלנו – כדי להבטיח מעטפת ביטחונית מלאה לתושבינו. כפר סבא מוכנה לכל תרחיש ומעניקה מעטפת ביטחון מלאה לתושביה. גם כעת אנו ממשיכים בגיוס מאבטחים ותגבור אבטחת מוסדות החינוך באמצעות חיילים ופועלים בכל דרך כדי שתושבינו יהיו וירגישו בטוחים בעירם ובביתם. אני מודה לצה”ל ולמשטרה על ההירתמות למשימה ועל העבודה סביב השעון בשיתוף מלאה עם צוותי הביטחון העירוניים”.

 

מח”ט חטיבת אפרים, אל”מ נתנאל שמכה: “אנחנו מקיימים פעילות מבצעית שוטפת. אנחנו חטיבה מזרחית לכפר סבא ויש לנו 5,000 חיילים שעושים פעילות מבצעית בכל האזור וגם בכפרים שבשטחי יהודה ושומרון. אנחנו עובדים יום ולילה, עצרנו כבר מאות מחבלי חמאס והמשימה שלנו היא ששום מחבל לא יגיע לפה ולתת תושבים ביטחון, כדי שיוכלו לחזור לשגרה בטוחה ואת זה אנחנו עושים ונמשיך לעשות”.

רצ”ב: סיור ראש העיר רפי סער עם מח”ט חטיבת אפרים ומפקד משטרת כפר סבא.

תגובות