אביתר דוד בן 23 מכפר סבא – חטוף בעזה
אביתר היה עם חבריו במסיבת הטבע ברעים, משם נחטף לרצועת עזה בידי המחבלים. יש תיעוד שהוא מובל לשבי.
עילי ויעלה דוד מספרים על אחיהם, אביתר, שנחטף לעזה: “אביתר נסע למסיבה בדרום אחרי ארוחת החג. המשפחה התעוררה יחד עם כל מדינת ישראל ב-6 וחצי בבוקר, וישר אמא התחילה להתכתב עם הבנים בוואטסאפ. אביתר כתב לה שיורים עליהם ושהם בדיוק בורחים ועולים על הרכבים, ואז נותק הקשר. זה היה פחות או יותר ב-7:45. ואז התחילו בבית כמה שעות באמת מזעזעות של חוסר וודאות מוחלט.”
אחותו סיפרה: “התעוררנו למשמע האזעקות, וידענו שאביתר עדיין במסיבה בעוטף. אמא שלי שלחה לו הודעה ושאלה אם הוא בסדר – והוא השיב ש״מפוצצים את המסיבה״. עדיין לא הבנו בדיוק למה הוא התכוון. ברבע לשמונה בבוקר הוא הוסיף וכתב ש״מתחילים להתקפל כי מפגיזים את המסיבה״.
“אף אחד לא ידע מה סדר הגודל של התקיפה ובמה בדיוק מדובר. לאמא שלי הייתה תקשורת עם אימה של חברה של אביתר בשם רון ז״ל, שהלכה איתו למסיבה והייתה בפאניקה בטלפון. היא סיפרה לאימה שיורים עליהם – ומשם נותק איתם הקשר לגמרי. בדיעבד, לאחר מכן גילינו שהיא נרצחה. כשאביתר עדיין לא ענה לנו במשך שלוש שעות, וחשנו שמשהו לא תקין –
“החלטתי לפרסם ברשתות החברתיות תמונות שלו עם מספר הטלפון שלי בבקשה שיחזרו אליי אם שומעים ממנו. עברו כמה שעות מורטות עצבים בחוסר ידיעה מוחלטת מה קורה איתו, אם הוא חי או מת. אחרי כמה שעות, בסביבות 14:00 הגיעו הסרטונים שאביתר מופיע בהם. סרטונים שחמאס הפיץ בטלגרם וברשתות החברתיות והם זיהו אותו. זה היה מצד אחד מזעזע, אבל מצד שני הם קיבלו שם איזושהי ודאות שהוא בריא ושלם”.
ייתכן שזו תמונה של ‏‏‏אדם אחד‏, ‏‏זקן‏, ‏מחייך/מחייכת‏‏‏ ו‏משקפיים‏‏

תגובות