מצלמות אנליטיקה הדור הבא של מצלמות האבטחה

כל אחד מאיתנו רוצה להבטיח שהמרחב הפרטי שלו מוגן ומאובטח מפני פריצות, בין אם זה בבית או בעסק.
החדשות הטובות הן, שלחברת מוקד אמון יש פתרון ידידותי וחכם – מערכת אנליטיקה. מדובר בפיתוח טכנולוגי שמשדרג את מערך המצלמות הקיים, בזכות אלגוריתם ייחודי שיודע לסמן את מקור הסכנה שמאופיין בהגדרה מראש, וכך גם מונע אזעקות שווא ומייצר מערכת מיגון מתקדמת לסיכול ומניעת הפריצה עוד בשלב הראשוני ביותר.

אז למה כדאי לכל אחד לשכור שירותי מוקד אבטחה,סיור ומצלמות אבטחה, ואיך נראים החידושים של הדור הבא של מצלמות האבטחה? על כל זאת ועוד במאמר שלפניכם

 

מצלמות אבטחה לעסק

 

לפני שנדון על אמצעי אבטחה מתקדמים כדוגמת מצלמת אנליטיקה, הרי שעלינו להבין קודם לכן מדוע כל בית עסק זקוק שירותי מוקד אבטחה מתקדמים לצד התקנה של מצלמות אבטחה איכותיות. ובכן, יש לכך 2 סיבות עקריות:

 

  • הערך המוסף  האמיתי של מצלמות אנליטיקה – סיכול ומניעה טרום הפריצה

    הסיבה הבסיסית ביותר בגללה כל בית עסק זקוק למצלמות אבטחה היא הגנה על הציוד והסחורה בבית העסק מפני נזק או גניבה. היתרון במערכת האנליטיקה שהיא יכולה לכסות שטחים גדולים, המערכת מחוברת למערכת האזעקה ויודעת להקפיץ קריאת חירום בעת חדירה לשטח שהגדרנו כסטרילי. כך שמהערכת של מצלמות האבטחה משמשות כגלאי. יתרון נוסף הוא חיבור למערכת כריזה, תאורה ועוד…

כמו כן מצלמות האבטחה האנליטיות החכמות מתחברות למקוד מבצעי הפעיל 24/7 המאפשר זיהוי ותגובה מהירה בעת מקרה חירום.

 

  • תחושת ביטחון מוגברת – בתור בעלי העסק, זוהי אחריותכם הבלעדית לטפל בנושא הביטחון של בית העסק ולוודא שהעובדים והלקוחות מרגישים בטוחים.
    כאשר אתם עובדים עם מערכת יעילה של מצלמות אבטחה מתקדמות כמו למשל מצלמות אנליטיקה, תוכלו ליהנות מתחושת ביטחון מוגברת שכן, השימוש במצלמות אלו לצד מוקד אבטחה יאפשר לכם להיות בטוחים כי יהיה לכם מענה יעיל שיסייע לכם עבור כל מקרה באשר הוא. יתרה מזו, השימוש במצלמות אבטחה שכאלו גם יספק לכם ראייה לכל דבר ועניין ברמת דיוק גבוה במידה ותצטרכו לטפל באופן משפטי במקרה של פריצה, או אם תצטרכו הגנה משפטית במקרים של תביעות של עובדים או לקוחות, שכן, כל נפילה, תאונה או כל מקרה אחר יהיו מתועדים על ידי אותן מצלמות.

 

ועוד קצת על מצלמות אבטחה 

 

מצלמות האבטחה נועדו בעצם לתעד, לתחקר וגם להרתיע על אירועים שמסכנים את בית העסק או מי שנמצא בו. קיימים סוגים רבים של מצלמות אבטחה- מצלמות אינפרא אדום IR, מצלמות גוף, מצלמות מוסלקות, מצלמות כרטיס, מצלמות IP, מצלמות ממונעות, מצלמות כיפה, מצלמות יום או לילה ועוד.
כמו כן, לכל בעל עסק חשוב שבאמצעות אותן מצלמות אבטחה ניתן יהיה לצפות במתרחש בכל זמן ומכל מקום דרך מכשירי טלפון ניידים, טבלטים ו/ או דרך המוקד המבצעי. 

 

ומה היא מצלמת אנליטיקה חכמה?

 

זו מצלמה בטכנולוגיה מיוחדת המאפשרת ניתוח חכם של האזור המצולם, ובזמן אמת במידה ומזהה פעיילות חשודה, או נסיון לפריצה או פגיעה, מתריעה על כך למוקד מבצעי של החברה, שמפעיל נוהל חירום מיוחד במידת הצורך.

.

מה היתרונות של מצלמה זו?

ראשית, מערכת האנליטיקה מתאימה לרוב סוגי המצלמות. כלומר, היא בעצם מהווה שדרוג של מערך המצלמות הקיים ולא מחייבת התקנת מצלמות חדשות וייעודיות בעסק או בבית. זה יתרון משמעותי שהופך את ההתקנה  לקלה ומהירה יותר, תוך שדרוג די מיידי של חווית המשתמש. בנוסף, המצלמה פועלת  בטכנולוגיה מיוחדת המאפשרת ניתוח חכם בדיוק רב. ניתן לחבר את מצלמת האנליטיקה למוקד ייעודי שאליו יועברו ההתרעות. במצב כזה, יפעיל המוקד את הנוהל שעליו הוחלט, ברוב המקרים מדובר בהגעה פיזית למקום כשיש חשש לאירוע של פריצה.

 

חשוב לבחור בחברה שנותנת מענה מקיף וכולל. לדוגמא , המומחים של מוקד אמון בוחנים את בית הלקוח או העסק, תנאי הסביבה והמיקום המתאים ביותר להצבת המצלמות, כך שתקבלו את הכיסוי הטוב והמקיף ביותר. 

 

למוקד אמון מגוון רחב של פתרונות המותאם לכל לקוח. קבוצת מוקד אמון שמה דגש מיוחד על איכות מוצריה ומוסמכת לתקן איכות המוצרים המחמיר ISO 9001:2008. כמו כן, החברה מקפידה על מקצועיות ויחס אישי לכל לקוח תוך עמידה בכל נהלי הבטיחות וציפיות הלקוח.

תגובות