עשרות גמלאיות וגמלאים בכפר סבא התגייסו לאחת המשימות היותר מרגשות – תפירה והכנת כריות מפנקות לחיילים
מועדוני הגמלאים בכפר סבא נרתמו לאחת המשימות המרגשות יותר מאז פרצה מלחמת חרבות ברזל – לדאוג לנפשם ולחיזוקם של ילדות וילדי משפחות המפונים וחיילי צה”ל. בהובלתה והדרכתה של המורה לאומנות מילי ריבלין, תפרו וחילקו הגמלאיות והגמלאים מעל 200 כריות מפנקות עם ברכות רקומות עליהן לחיילות וחיילי צה”ל, ומעל 200 כריות חיבוק לילדות וילדי המשפחות המפונות המתארחות בכפר סבא ובמקומות נוספים בארץ.
עבודת התפירה והכנת הכריות מנוהלת, באמצעות אגף שירותים חברתיים-קהילתיים, במועדון הגמלאים כיסופים שבעיר, כאשר כלל מועדוני הגמלאים שותפים ליוזמה מחממת הלב.
“יצרנו מעין מפקדה, חמ”ל במועדון הגמלאים כיסופים, לשם אנחנו מביאים את כל הכריות שנרקמו על ידי הגמלאים והגמלאיות המקסימים שלנו, ממלאים אותם כך שיהיו רכים ונעימים, תופרים ועוטפים אותם”, *מספרת ריבלין.* “אנחנו מצרפים ברכות מכל הלב לכריות המפנקות ומעבירים אותם לילדים ולחיילים, כאשר על הכריות לחיילים אף רקמנו לבבות עם ברכה לכל חייל וחיילת. כל חברי המועדונים נרגשים לבצע את המלאכה ואנחנו מתפללים שכל חיילנו יחזרו לשלום ולשובם במהרה של כל החטופים, בריאים ושלמים”.
ראש העיר, רפי סער: “לראות את פניהם הנרגשים של הילדות והילדים שקיבלו את כריות החיבוק, לקבל סרטונים של חיילות וחיילים שקיבלו את הכריות ממועדוני הגמלאים שלנו – זו ארץ ישראל היפה, זה העם החזק שלנו, זו קהילת כפר סבא החמה והאוהבת. רוח ההתנדבות היא הערך שמאפיין כל כך את תושבות ותושבי העיר שלנו, שמאז שפרצה המלחמה נרתמים ומתגייסים במאות יוזמות למען כל מי שנזקק וצריך סיוע, עזרה או רק כתף להישען עליה ואני גאה לעמוד בראש עיר שאלה הם תושביה. נמשיך לפעול ולקיים פעילויות ויוזמות למען הקהילה ולמען המדינה, רק יחד ננצח”.

תגובות