הם עובדים בחקלאות, אוספים תרומות, מכינים עוגות ומטעמים מפנקים את ההורים המתנדבים ועוד – בתי הספר בכפר סבא מתגייסים
הם עובדים בחקלאות, אוספים תרומות, מכינים עוגות ומטעמים מפנקים את ההורים המתנדבים, וזה רק על קצה המזלג – מוסדות החינוך בכפר סבא מתגייסים למען הקהילה, כוחות הביטחון ומשפחות החטופים*
מוסדות החינוך בכפר סבא נרתמו כולם מאז פרצה מלחמת חרבות ברזל, בעשרות ומאות פעילויות, יוזמות ועוד – למען הקהילה המקומית, למען כוחות הביטחון, למען משפחות החללים, הנעדרים והחטופים. לאורך כל החודש האחרון התקיימו אינספור פעילויות לחיזוק החוסן הקהילתי והארצי.
רק בשבוע האחרון גייסו ותרמו בחטיבת אלון ציוד לתלמידים ממשפחות מפונות מהצפון והדרום וצוות בית הספר יצא להתנדב בחקלאות באזור. צוות תיכון כצנלסון יצא אף הוא להתנדב בחקלאות ביישובי העוטף בדרום, ותלמידי התיכון יצרו מיצג של תלמידים הישובים על כיסאות בבית הספר ונעלמים – כאות הזדהות והעלאת המודעות לנושא השבת החטופים.
בבית הספר גולדה מאיר יצאו ביוזמה של אחת השכבות והקימו ביום שישי דוכן מכירת עוגות, שכל הכנסותיו קודש לגיוס כספים לרכישת ציוד לחיילים.
בבית הספר לאה גולדברג חילקו בסוף השבוע עוגות לשבת וברכות למשפחות בבית הספר שמי מבני ביתם גויס בצו 8 או משרת במסגרת שירותו הצבאי בצה”ל ובכוחות הביטחון. בבית הספר ש”י עגנון החליטו להודות להורים המתנדבים באבטחת בית הספר, ופינקו אותם בברכות ושי צנוע.
תלמידות ותלמידי שכבה ד’ בבית הספר אוסישקין הכינו שלט ענק ועליו משפטים וברכות להצלחת צה”ל וכוחות הביטחון, בתיכון אורט שמיר גייסו ותרמו ארוחות בשריות לגדוד מילואים, אליהם צורפו ברכות עידוד והצלחה.
בבית הספר יצחק שדה אספו תרומות מההורים ומהצוות ורכשו מנות פלאפל טריות וחמות, שחולקו לכוחות הביטחון הפועלים באבטחת העיר וביטחון התושבים ותלמידי תיכון אורט שפירא יצאו לפנק חיילות וחיילים דרום הארץ, שזכו לטיפולים מפנקים ושי מההורים, התלמידים וצוות בית הספר.
בבית הספר הממ”ד בר אילן ערכו הפרשת חלה ויצרו ברכות לשלום החיילים וכל כוחות הביטחון ולרפואת הפצועים, ותלמידי בית הספר אופירה נבון כתבו לחיילים ברכות ומילים מחזקות על גבי שקיות אריזה לכריכים שחולקו לחיילים.
*ראש העיר, רפי סער:* “העיר כפר סבא נרתמת כולה למען הצלחת המזימה וחיזוק החוסן הקהילתי והציבורי. אני נרגש כל פעם לראות מחדש את היוזמות, ההתנדבות של הילדים ובני הנוער שלנו ואת הרצון האין-סופי לתת ולתרום. אני מחזק את כל התלמידים, ההורים וצוותי החינוך שלהם ומתפלל יחד איתם לשלומם של כל חיילנו וצוותי הביטחון ולשובם במהרה של כל החטופים”.
*רצ”ב: תרומת ציוד לימודים מחטיבת אלון לילדי מפונים, צוות תיכון כצנלסון מתנדב בחקלאות בעוטף, חלוקת עוגות בלאה גולדברג, מודים להורים מתנדבים בש”י עגנון, כרזת הברכות של בי”ס אוסישקין.

תגובות